Yeni Bir Başlangıç


Yazıya kısa bir öneri ile başlamak istiyorum. Siz siz olun... Çocuğunuzu, kardeşinizi özel bir kursa, dershaneye yazdırmadan önce öğretmenler hakkında iyice araştırma yapın. Öneri nedenini yazının ilerleyen kısımlarında görebilirsiniz.

Sabah kalktım. Gün içinde yapacaklarımı zaten önceki günden planlamıştım. Biraz çalışmaya başladım, kitap okudum. Kahvaltıdan sonra telefonum çaldı. Arayan çalışmak için anlaşmış olduğum kursun sekreteriydi.

"Merhaba hocam sizi X kursundan arıyorum. Yarın sabah 8.40'tan 11.50'ye kadar 6. ve 7. sınıflara dersiniz var, haber vermek istedim." Telefon kapandığında şok olmuş durumdaydım. Son konuştuğumuzda dönem başlamadan önce bir toplantı yapılacağından ve o esnada beni de bilgilendireceklerinden bahsetmişlerdi. Ben de kursun müdürünü aradım daha fazla bilgi almak için. 

Müdürün öğrencilerin hangi konuda kaldığından, okulda hangi kaynağın kullanıldığından, derslerin nasıl işlendiğinden haberi yok. Ayrıca velilere benim kolejde öğretmenlik yaptığımı söylemiş. Benim (!) Hayatında öğretmenlik tecrübesi olmayan kişinin (!)

Gün içinde bu durum beni çok gergin hissettirse de şu an gayet sakinim. Neler yapabileceğimi biraz planladım ama eğer kötü bir deneyim yaşarsam bunun kesinlikle benim sorumsuzluğumdan kaynaklanmadığını bilmek beni rahatlatıyor. Özel kurumlara oldum olası güvenmezdim zaten. Bu yaşadıklarım da ne kadar güvenilmez olduklarını bir kez daha kanıtlamış oldu. Hani diyorum ya bir tanıdığınızı kursa yazdırırken öğretmenleri, kurumu sizin düzgünce araştırmanız lazım... İşte bu yüzden diyorum. -,- 

Bakalım yarın nasıl geçecek... Umarım vereceğim yol parasına değer ve umarım maaş verirler. Pek güvenim kalmadı çünkü ve sözleşmem de olmayacak sonuçta.  Kayseri macerası iptal oldu, birinci olamamışım sınavda. O yüzden bu işin iyi geçmesi elimizdeki tek seçenek ne yazık ki... 

Yorumlar

  1. umarım bir sorun yaşanmaz :/

    YanıtlaSil
  2. Yarın ki işinizde başarılar dilerim.umarım güzel geçer ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Nasıl geçtiğini yazacağım bugün.

      Sil
  3. hımm, birinci olmak gerekiyordu yani o sınavda, neyse, daha büssürü şansın olur ki :) öğretmenlik çok rahat yaparsın :) özel okul ve özel dersaneler, öğretmenlerin üzerinden para kazanmayı sever :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her kontenjan tek kişilik oluyor. Seviyorlar ya hem de nasıl :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar