Ağaç Ev Sohbetleri #80

Merhaba. Bugün heyecanım büyük. Çünkü bu haftaki ağaç ev sohbetleri konusunu ben seçtim :) Keyifli bir konu olsun istedim. Şimdi konuyu söylüyorum ve herkesi davet ediyorum yazmaya :)


"Eğer bir masal karakteri olsanız nasıl biri olurdunuz? Görünüşünüz, kıyafetiniz, özel yeteneğiniz, yaşadığınız yer nasıl olurdu?"

Masallarda yaşayan biri olmak istemişimdir hep. Fantastik karakterler de çok ilgimi çeker. O zaman dış görünüşten başlayalım. Gözlerimin rengini değiştirmek isterdim ilk olarak. Şöyle koyu bir yeşil renk olsa bana çok yakışırdı :) Geri kalan her şeyden memnunum aslında. Ha bir de şu burnumu biraz düzeltsek iyi olur :D Onun dışında bedenimde değiştirmek isterim dediğim hiçbir şey yok. 


Kıyafete gelecek olursak... Kesinlikle kendim dahil herkesin rönesans dönemi İtalyan modası kıyafetlerinden giymesini isterdim. Gerçi erkekler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim onlarınki pek estetik gelmiyor gözüme :) Bu arada bu döneme ait giysileri ben şekil bakımından seviyorum. Yani kumaş, renk gibi detayları biraz değiştirsek iyi olur. :) Yukarıdaki fotoğraf düşündüğüme yakın bir görsel :) 


Geldik özel yetenek kısmına... O kadar çok şey istiyorum ki :)
Öncelikle hayvanlarla konuşabilmeyi isterim. :)
Sonra uçmak isterim. 
Bir de masal karakteriyiz sonuçta... Yani yediğimiz şeyler nedeniyle kilo almak gibi bir durum olamaz zaten :D
Bir de başkalarına zarar veren, kötü insanları gözünden tanımak isterim ve onları hemen yok ederim!
Son olarak da yaralarımın hemen iyileşmesi gibi bir özelliğim olsa çok iyi olurdu.


Son olarak da evimden bahsetmek istiyorum. Yaşadığım yer tabii ki de büyülü olacak. Bir önceki yazımda da küçük bir yerde yaşamak istediğimden bahsetmiştim. Ancak nihayetinde masal karakteriyiz. Bu yüzden yaşadığım yerde her istediğim şeyin olmasını istiyorum. Yaşadığım yer 2 katlı olacak. İlk katta sadece giriş, yatak odası ve ekstra bir oda olacak. Bu ikinci oda ise bomboş olacak. Ancak ben kapıyı açarken aklımdan ne geçiyorsa oda o hale bürünecek. Kapıyı açarken aklımdan buz pateni yapmak geçerse mesela... Odanın kapısını açınca kocaman bir pist çıkacak karşıma. Üst kat ise bayağı yüksekte olacak ve tüm masal diyarını görebileceğim. Ve manzarası yukarı çıkarken ne hayal edersem o olacak. Kimi zaman kuzey ışıklarını göreceğim kimi zaman okyanusu. 

Yorumlar

  1. Ilk yorum benden gelsin o zaman, konu çok güzelmiş ve sizin hayâllerde de bayıldım;) Kaleminize sağlık bakalım bizler neler yazacağız 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eğlenceliydi yazmak. Okumayı bekliyorum sizin yazılarınızı da :)

      Sil
  2. Gerçekten ilgimi çeken konulardan biri oldu hayal kurmamın zamanı geldi:)

    YanıtlaSil
  3. Konu harika:-)) Bu ve bunun gibi keyifle okuyacağımız harika yazılar gelecektir bu konu üzeri:-) Konu tercihi için tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve renkli bir hayal. İnanılmaz eğlenceli olurdu galiba istediğimiz bir dünyada yaşasaydık. Konu çok güzelmiş, herkes katılabiliyor mu? :)

    YanıtlaSil
  5. Sen ben misin? 😄

    YanıtlaSil
  6. Allah gönlünüze göre versin:) O ikinci odanın özelliği hayal sınırlarının ötesinde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadarını vermez herhalde :) Hayaller abartılı oldu biraz :)

      Sil
  7. ha haaa çok güzel ya hayallerin, göz, giysi, ev, yetenekler :) heey hayalgücünü anlatan yazılar da yza madeem :) ben de yazcam şimdiiii :) aklına gelince söle yine konular seeen :)

    YanıtlaSil
  8. Ahh hayaller :)) çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  9. Yiycen, yiycen kilo almıycan...gerçek olsun lütfen:))

    YanıtlaSil
  10. Manzaranın değişken olmasını sevdim en çok. Güzel olurdu öyle bir evde yaşamak

    YanıtlaSil
  11. Özel yetenekler süper. Şatoda çok hoş. Beş çayına geliriz o vakit. :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir konu :)
    Hayaller müthiş..Hayvanlarla konuşmayı ve uçmayı ben de isterdim :)
    Büyülü ev de harika.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar