Ağaç Ev Sohbetleri #81


Herkese merhaba. Bu hafta Gülten Çapkın çok güzel bir konu seçmiş. Kendisinin yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Söz konusu hayvanlar olunca ve eğer masal diyarında yaşasam sahip olduğum özelliklerden biri hayvanlarla konuşmak olduğunu söylediğimden bu haftaki konuya dahil olmasam olmazdı. :) Şimdi haftanın sorusuna geçelim: 

Eğer hayvanlarla konuşabilme yeteneğiniz olsa hangi hayvanla konuşurdunuz? Hangi hayvanı kendinize yakın buluyorsunuz ve neler sorardınız?

Ya vallahi ben hızımı alamadım bu konu söz konusu olunca. Soru sormak istediğim o kadar çok hayvan var ki... Aklıma gelen tüm soruları yazdım böyle sırayla :) 


İlk üç soru kendi kedime sormak istediğim şeyler:

1. Kuyruğunu ağzına alıp gezdirme nedenin nedir? 

2. Neden bazen beni duymazdan, görmemezlikten geliyorsun? 

3. Kıhladığında gerçekten beni korkuttuğunu mu düşünüyorsun? 


Sıradaki soru muhabbet kuşuma geliyor :) 

Nasıl bu kadar kaka yapabiliyorsun?



Bu soru da benden zürafalara. :)

Dereden su içmeye çalışırken çok zorlanmıyor musun? 



Bunu gerçekten merak ediyorum. Böceklerin tamamına soruyorum bunu...

Neden peşimi bırakmıyorsunuz?


Bu soru atlara gelsin:

Ayakta uyumak yorucu olmuyor mu ve uyurken nasıl düşmüyorsun? 


Bu soru yıllar önce karşıma çıkan yarasaya gelsin:

Binaya girip beni korkuttuğuna pişman mısın yoksa eğlendin mi? 


Bir balığa bunu sormasam olmazdı cidden.

Hafızan konusunda söylenenlerin hangisi doğru? 



Küçükken köyde bu korkuyla uyuyamazdım. O yüzden sıradaki soru farelere :)

Gerçekten kulak kemiriyor musun, eğer öyleyse neden? 


Evet. Sığırcık kuşuna da bir sorum var :)

O küçücük halinle sana sığırcık adını vermelerini mantıklı buluyor musun? 


Son iki soru da sincaplara gelsin :)

1. Ağaçtan yere atlarken süper kahraman şeklinde iniş yapman doğal mı yoksa havalı olmak için özel geliştirdiğin bir teknik mi? 

2. Eşine çiçek vermen kendini romantik hissettiriyor mu?

Konu hakkında düşünürken çok eğlendim ve aklıma daha bir sürü soru gelirdi herhalde :) Ama bu kadar yetsin. Zaten tek bir hayvana sorma hakkım vardı ben biraz abartmış oldum. :) Görüşmek üzere yarın. 


Yorumlar

  1. Hepsi birbirinden eğlenceli ama sincap sorularına epey güldüm:-)) (Daha bugün bir sürü sincap fotoğrafı çekip, bu hareketlere şahit olmam da sebep olmuş olabilir.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayatımda sadece 1 kez sincap gördüm o da Belgrad'dayken yanlış hatırlamıyorsam. :) Sincaplara olan merakım sevgilimin sincap gibi yemek yediğini fark etmemle başladı :D Ağzı tam sincaplara benziyordu. :) Sonra bir şeyler izledim falan o kadar sevimliler ki :)

      Sil
  2. Sorular birbirinden güzel. Cevap beklercesine okudum ben de. :)) Eğlenceli bir yazıydı, keşke konuşabilsek de yanıt alabilsek. Evcil hayvanların da çok güzel, Maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana teşekkür ediyor evdekiler :) Ben de konuşmayı çok isterdim gerçi evdekileri konuşturuyorum; ama bazen deli sanıyorlar beni insanlar bu yüzden :D

      Sil
  3. Hay Allah, kıhlarken diyor. Hiç zürafa olmadım ama zürafaların su içerken çok zorlandıklarını biliyorum, bu yüzden hep su dolu yapraklarla besleniyorlar. Bunu sürekli eğil-kalk yapmamak için yapıyorlar. Ayrıca en savunmasız anları da yine su içmelerine denk geliyor. Ne söylediysem sonuna "mış,miş" ekliyorum çünkü hiç zürafa olmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma. Bir de kıhladıktan sonra gözlerimin içine bakıyor acaba korkutabildim mi diye. Benim de bir gülesim geliyor ki :D Yapraklardaki suyla da bir kısmını karşılıyorlarmış demek ki ihtiyaçlarının, bunu bilmiyordum :) Ben de su içmeye üşenirdim herhalde öyle durmam gerekse :)

      Sil
  4. Çok tatlı bir yazı olmuş. Ben de bir şeyler yazdım. Dayanamadım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yarın uğrayıp okuyacağım :)

      Sil
  5. yazımın yorumlarına koydum linkini, sona gelcam okumayaa :)

    YanıtlaSil
  6. Valla çok güzel sorular hepsi:) Ayrıca linkimi verdiğin için çok teşekkür ediyorum. Bundan sonra ben de arkadaşların linkini vereceğim, böylelikle ulaşmak daha kolay:)

    YanıtlaSil
  7. Farelerle ilgili de unutmadan kulak kemiriyorlar:(

    YanıtlaSil
  8. ne hoş sorular bunlar :)

    Neden peşimi bırakmıyorsunuz? sorusunu ben de tüm hamamböcüklerine ve bilhassa sivrisineklere sormak istiyorum.Evde , bahçede onlarca kişi arasından neden ben, neden ben, neden ben :) :)

    kedi videolarını izlediğimden beri ciddi anlamda psikolojik sorunları olup olmadığını merak ediyorum kendilerini.Hayır , varsa bile çok minnoşlar, hatta katmerli minnoş oluyorlar o tipleriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde. Bir sürü insan olur, onlar gelir bana musallat olur :D Alışamıyorum da bir türlü. :)

      Sil
  9. Sorular birbirinden tatlı. Zürafaların işi zor, sincaplar fazla cesur ve yarasalar muzip, muhabbet kuşları fazla gizemli. Benim muhabbet kuşum da elime pislemeyi çok sever. :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden eğlenceli sorulardı ama atlar konuşamasa da onların cevabını biliyorum :) Bacaklarındaki bizde olmayan ama onlarda var olan bir ligament sayesinde üç eklemini birden kilitleyerek yorulmadan ayakta uyuyabiliyorlarmış :D Atlar bizim gibi değiller pek, nadiren yatıyorlar :) Doğduklarında bile hemen ayaktalar biz aylarca emekleye duralım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Hasta olunca falan yatıyorlarmış sadece. Ben emeklemeyi öğrenememişim :D Direkt yürümüşüm tutuna tutuna. :)

      Sil
  11. Çok çok tatlı olmuş yazı eğlenerek okudum :) Çoğu soruda evet evet neden böyle dedim bende çok merak ediyorum bu soruların cevabını :))) Teşekkürler paylaşımınıza...

    YanıtlaSil
  12. Eğlenceli bir yazı olmuş, elinize sağlık. Fareler konusunda yeni öğrendiğim bir şeyi de paylaşayım. Bir nevi lokal anestezi işlevi görecek bir salgı uyguluyorlarmış sessizce yaklaşıp. Daha sonra kulağını kemirse hatta tamamını yese bile ruhun duymuyormuş:) Çok sinsice bir yaklaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok korkunç :) Beni bir kez hamster ısırmıştı parmağımdan. Hiç hissetmedim. Dişi o kadar sivri ve kendisi o kadar hızlıydı ki elimde kan görünce fark ettim. Bayağı da uzun sürdü kanamanın durması :)

      Sil
  13. hehe çok şeker bu sorular, konu hayvanlar olunca sen karamsar olamıyoon :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar