Sergilerden Seçmeler

Son zamanlarda yazılan blog yazılarına bakıyordum bugün ve karşıma Buluttan Öte'nin yazdığı Ocak ayı değerlendirme yazısı çıktı. Kendisi yazının keşfettim bölümünde online sergilerde bahsetmişti. Ben de merak edip baktım ve bayağı hoşuma gitti. Ben de sizlerle Ocak 2022'de o sitede bizlere sunulan sergilerin her birinden en sevdiğim eseri derlediğim fotoğrafları paylaşmak istedim. Buyrunuz...

İlk Sergim (Ön Kabul) Seçkisi


Sokağın Gizli Tanıkları


Tütünün Yolculuğu


Yansıma


Not: Diğer sergilere de ulaşabilmeniz için size sitenin linkini bırakıyorum. Tıklayınız. 

Yorumlar

  1. Çok beğendim, elinize sağlık. İlk fotoğraftaki evlerde oturanlar için yüreğim burkuldu, kimse nasıl bir evde doğacağını bilemez, ne zor yaşamlar kim bilir? Sokağın Gizli Tanıkları, bir kedici olarak çok hoşuma gitti, en sondaki binayı da sanki hatırlıyorum Beşiktaş mı? Çok önünden geçmiş gibiyim. (Okulum Beşiktaş'taydı) Başarılarınızın devamını diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediciyiz sonuna kadar :) Bina fotoğrafı nereye ait bilmiyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güzel kareler seçmişsin, sokağın gizli tanıklarına bayıldım. :))
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kareler çok samimi ve hoş görünüyor! Özellikle ilki çok hoşuma gitti. Teşekkürler bu güzel paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Ben de sevdim hepsini.

      Sil
  4. Fotoğraflar harika gerçekten :) Hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. online sergiler de olmasa güzel şeyler göremiyoruz... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar