Şansa Dair İnanç

Gün geçtikçe şansa dair inancım, daha doğrusu şansın çok önemli bir şey olduğuna dair inancım artıyor. Bazen ne kadar çabalarsanız çabalayın olmuyor bazı şeyler. Bazen de hiç beklemediğiniz bir anda hiç olmadık bir yerden şans yüzünüze gülüyor, kendinizi hayal edemeyeceğiniz bir yerde çok mutlu buluyorsunuz. 



Üniversitede bir arkadaşım vardı. Ne yazık ki kanser olmuştu. Hepimiz çok üzülmüştük ve şaşırmıştık çünkü erken yaşta oluşan bir kanser türü değildi ve 19 yaşında birinde olması çok düşük bir ihtimaldi. Böyle olunca uzun süre kendisi de çok şaşırdı. Ancak hem ailesinden hem arkadaşlarından hem de sevgilisinden destek gördü. İyileşmesine gerçekten çok sevindim. Sonra sırf bu yaşta bu kansere yakalandığı için bazı kanallarda haberlere çıktı, biraz sosyal medyada takipçisi oldu ve kızın alakası olmadığı alanlardan bir sürü iş teklifi geldi. Bazıları kader diyor buna bazıları şans. Şirketler sıraya girdi kızı almak için :D Şaka gibi. Oysa olan şey sadece ameliyatın şans eseri iyi geçmesiydi. 

Bunun gibi farklı koşullar ve sonuçlarda çok olay görünce şansın gücüne inandım. Hani derler ya doğru yerde doğru zamanda bulunabilmek... Evet sanırım bu çok önemli. Başınıza gelen hem iyi hem kötü şeyler için önemli olan şansın yaver gitmesi. Gelelim yazıyı yazmamın amacına ve benim şansa dair inancımı asıl artıran olaya. :)



Malum bugün sevgililer günü. Ben sadece doğum günlerine önem veren biriyim; ama bu yazıyı yazmak istedim bugün çünkü maalesef sevdiğim kişiyle iletişim kuramıyorum pek. Kendisiyle 7 yıl önce Twitter'da tanıştık. Ben sosyal medyada tanıştığım biriyle birlikte olabileceğimi düşünmezdim hiç. Ama içimden bir ses görüşmemiz gerektiğini söylüyordu ve 2 ay birbirimizi hiç görmeden konuşmamıza rağmen güvenip onunla buluştuğumda ilk kez doğru yerde doğru zamanda bulunduğumu hissettim :) Kendisi şu an Kıbrıs'ta askerlik yaptığı için günde 1-2 dakika konuşabilirsek şanslı sayıyoruz kendimizi. Benim hayatımda kendimi şanslı hissettiğim iki şey var. İlki kendi annemin annem olması <3 İkincisi de 7 yılımı harika biriyle geçirebilecek kadar şanslı olmam. 

Kendinizi bolca sevin bugün ve sevdiklerinize hep iyi davranın :) Şansınızı da sevin. Şu an öyle hissetmiyor olsanız da ben herkesin hayatında şansının döneceği bir an olduğunu düşünüyorum. 

Yorumlar

  1. Ben de şanslı olduğuma inananlardanım aslında genel olarak şanslıyım ama bu aralar biraz kaybettim gibi bu şansı yine de tekrar gelir bulur diye düşünüyorum :) 7 yıl güzel bir süre tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansınız tekrar sizinle olur umarım en yakın zamanda :) Hep yanımızda olmuyor ne yazık ki. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Ne güzel olumlu bir bakış açısıyla yazılmış yazı. Şu günlerde o kadar ihtiyaç var ki. 🌹 Bazen yaşadığımız olayların dönüm noktaları olma gibi bir durumu vardır. Biz olumlu bakmayı bilirsek herşeyi şansa ve yararlı duruma çevirebiliriz. Sevgiler gönderiyorum. 😍

    YanıtlaSil
  3. Şans insanlara hâkim olur, insanlar şansa değil.okuduğum en güzel cümlelerden birisi

    YanıtlaSil
  4. Kanser hepimizden her an uzak dursun ...Şansınızı ve kendinizi sevin çok önemli ve güzel bir tavsiye bence...sosyal medyadam biriyle tanışıp buluşmayı çok tehlikeli buluyorum belki de yaşım gereği bir kız annesi olarak seyrettiklerimden ve okuduklarımdam çok etkileniyorum ...Şansınız bol olsun her zaman...Ben de beklerim sayfama arzu ederseniz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, uzak olsun hepimizden. Teşekkür ederim yorumunuz için, takibe aldım. :)

      Sil
  5. şans önemli tabii, umarım hep şanslı olursun, bak en azından iki kişi konusunda şanslısıın, daha ne olsuuun, maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Bir yandan da şans faktörünün iç burkan yanı var, o da emeklerin ölçüsünde değer anlayışının olmaması. Tamamen başına buyruk, keyfine göre savurgan, rastgele oluşu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle bir tarafı da var. Biz doğru olduğunu düşündüğümüz yolda yürümek zorundayız her daim, şans da bizden yana olursa ne ala :)

      Sil
  7. Güzel ve sevgi dolu bir yazı:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar