Ocak 2022 Raporu

Ocak ayı hem endişeli hem koşturmalı hem de kararsız geçti. Öncelikle pek güvenmediğim bir iş için var olan işimi bıraktım. :) 

Başka... bir üniversitenin araştırma görevlisi ilanına başvurdum ve sınav için bir günlük şehirler arası yolculuk yapmış oldum. Bu olay işin son gününe denk geldi. Sabah kalkıp işe gittim, uzun saatler boyunca ayakta durup çalıştım. Eve geldiğimde de hızlıca bir şeyler atıştırıp hazırlanmam gerekti, yani dinlenmeye vakit bulamadım. Ha bir de yol şartlarından dolayı aldığım bir bilet iptal oldu. Yeni bilet aldım; ama gidip gidemeyeceğim konusunda o kadar endişelendim ki stresten şiştim resmen :) Neyse küçük bir Kayseri yolculuğu yapıp geldim. Sınavda 3 soruya 6 sayfa kadar yazsam da sorulardan birine çok da iyi cevap veremedim. Bu yüzden sınava giren diğer 6 kişiyi şimdiden tebrik ederim, artık kim kazanacaksa :) Bu arada Kayseri'de kar dizime kadar geliyordu. Çok mutlu oldum ama o kadar soğuktu ki müze gezilerini iptal ettim ve Ankara'ya hemen geri döndüm. 

Neler Okudum?


Lisansın ilk senesinde öğrendiğim şeyleri unutmaya başladığımı hissediyorum bu ara ve sınavlarda, mülakatlarda işime yaradığı için böyle bir kitap okudum. Siyaset alanında kullanılan temel kavramlar, ideolojiler açıklanıyor kitapta. Ancak disiplinler arası ilişkiler bölümü olmasa da olurdu açıkçası.


Söz konusu Stephen King olunca asla yansız bir yorum yapamıyorum çünkü kendisi bana kitap okumayı sevdiren ilk yazar. Lise 2'de okuduğum Sadist kitabından sonra kitap okuma serüvenim başladı. Bu kitapta da konu bazı sezgisel güçleri, telepati yetenekleri olan çocukların Enstitü adı verilen bir yerde deneye maruz kalmalarıyla ilgili. Bu çocuklar buraya nasıl getiriliyor, orada ne tür deneylere tabi tutuluyorlar, bu yasal bir uygulama mı ve bu çocukların burada tutulmalarının asıl amacı ne? Oldukça sürükleyici bir kitaptı yine. Çok sevdim. :) 





Yorumlar

  1. emstitü okumamışım okurum, sadist okudum, iyiydi, king sevilmez mi :) siyaset bilimi deyince oral sander :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok olmamış 2019'da çıkmış galiba Türkiye'de. Evet Oral Sander'i de okumuştuk eskiden. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar