Bir Yeni Deneyim


Herkese merhaba!

Son yazılarımda bir İngilizce öğretmeni olarak kursta çalışacağımdan bahsetmiştim sizlere. Şimdi de ilk iş günü deneyimimden bahsetmek istiyorum.

Sabah uyandığımda çok gergindim. Dersim saat 8.40'ta başlayacaktı. Kursa gittim ve kursu açan ortaklardan biriyle tanıştım. Konuşmalarımıza çok yoğunlaşamadım açıkçası çünkü çok gergindim. İlk 7. sınıflara sonra da 6. sınıflara dersim vardı. Elimde hala kullanmam gereken kitap yoktu. 7. sınıf kitabını derse girmeden verdiler ama diğerlerini istetmeleri gerektiğini, ellerinde olmadığını söylediler. 

Kurs ve sınıflar oldukça küçük, zaten sınıflar da az kişiden oluşuyor. 7. sınıflar sanırım 11 kişiymiş. Önce öğrencilerle tanıştık, basit sorularla kendilerini tanıtmalarını istedim. 2 kişinin seviyesi gayet iyiydi, 2 kişi zayıftı. Diğerleriyse orta seviyeydi diyebilirim. Ama bakıyorum da bizim zamanımıza göre İngilizceleri kat kat iyi. :) Olabildiğince basit cümleler kurmaya çalıştım, çoğunu anladılar. Sınıfta iletişim kurması oldukça zor olan bir kişi var. Hiç sesini çıkartamadık. Biri de tam tersine inanılmaz hareketli, konuşkan :) Umarım baş edebilirim. 6. sınıflarda 3 kişi vardı. Zaman yavaş geçti bu yüzden. Ayrıca İngilizce bilgileri de daha az olduğu için benim açımdan daha zor olacağını hissediyorum. 

Perşembe günü 8. sınıflara dersim var ve bu konuda biraz daha gerginim. Çünkü kurs en çok bu gruba önem veriyor sınava girecekleri için. En azından bu sefer hazırlanmak için daha fazla vaktim var. İlk derslerimin diğer gruplara olması bu bakımdan daha iyi oldu diyebilirim. Kendimi Perşembe gününe daha iyi hazırlayabilirim. Kurs yönetimindekiler ve diğer öğretmenler de enerjisi yüksek, iyi insanlara benziyorlar. Umarım benim için güzel bir başlangıç olur. 

Yorumlar

  1. her şey gönlünüzce olsun ...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun :) umarım güzel olur ve kolay adaptasyon sağlarsınız

    YanıtlaSil
  3. Eminim öğrencileriniz sizden çok şey öğreneceklerdir, şanslılar bence sizin gibi bir öğretmenleri olduğu için :)
    Yeni işiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Umarım faydam dokunur.

      Sil
  4. Sen iyi bir öğretmen olacaksın gibi güçlü bir his var içimde :)) Güzel bir başlangıç olacak bence de <3

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin. Zor bir yaş gribi öğrencileriniz. Ama dediğiniz gibi aileer önem verdiği için yabancı dil daha iyi artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş küçüldükçe zorluk seviyesi artıyor gibi. 6. sınıfların dikkati kedi gibi sürekli dağılıyordu :)

      Sil
  6. yaparsııııın, rahat ool, güven kendineee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar