Ağaç Ev Sohbetleri #129


Evimin yanına büyük bir AVM inşa edilse hiç ama hiç hoşuma gitmez biliyor musunuz? İlk olarak AVM'lerin çok büyük zaman kaybına neden olduğunu düşünüyorum. AVM'lerde yürüyen merdiven ve asansörler dahi sizin tüm vitrinlerin önünden geçeceğiniz şekilde konumlandırılıyor. Eğer belli bir amaç yoksa kendinizi aslında çok da gerek olmayan bir mağazada para harcarken bulabilirsiniz mesela. Ben şahsen kıyafet alışverişi yapmayı oldum olası sevmemişimdir ve bir türlü kendime göre bir şey bulamam. Yani bu amaçla AVM'ye gidiyorsam vakit kaybından başka bir işe yaramıyor bu durum. Bu yüzden AVM'ye gideceksem giyecek gerçekten bir şeyimin kalmaması ya da hep kullanılacak (siyah pantolon gibi) bir şeye ihtiyaç duyuyor olmam. Bu durumda 3-4 yılda bir başıma geliyor.

Ben AVM'de en çok bu içinde her şeyin olduğu mağazaları ve kitapçıları gezmeyi severim. Ama uzun zamandır kitap alışverişlerimi daha indirimli olduğu için internet üzerinden yapıyorum. Sinemaya çok sık gitmediğim için bu nedenle AVM'yi ziyaret etmem. Eskiden bowling oynamak ya da buz pateni yapmak için giderdim; ama bunları da uzun zamandır yapmıyorum. Kahve içmek ve yemek yemek için de genelde AVM dışında bir yerleri tercih ederim. AVM benim için sadece kışın sıcak başka bir yer bulamadıysam ve birini beklemem gerekiyor, boş zaman harcaman zorunda kaldıysam uğrayacağım bir yer açıkçası. 

AVM yakınları trafiği çok kötü etkilediği, yoğun bir kalabalık içerdiği ve gürültüye neden olduğu için de yakınımda AVM olmasını istemem açıkçası. Gerçi Eskişehir Bağlar'da otururken Espark'a yürüyerek gidebilmek hoş oluyordu. Yine de tam onun çevresinde olan bir evde oturmayı istemezdim. Diyeceklerim bu kadar galiba. :) 

Yorumlar

  1. Avmler manipulasyon harikaları gercekten de:)

    YanıtlaSil
  2. Avm lerde bildiğim kadarıyla saat yok çünkü insanların zamandan haberi olmasın diye kısacası Çalınan Zaman Kayıpları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, buna hiç dikkat etmemiştim ama ben de görmedim hiç. *-*

      Sil
  3. pekiii, sevmiyoon ama olsa da olur yaniiii :)

    YanıtlaSil
  4. Evin yanında AVM inşa edildiyse, hem kiralar, hem de ev ederleri de inanılmaz artıyor:) Çok uzun zamandır tamamen aynı sebepler, giyecek bir şeyim kalmadıysa uğradığım zaruri alanlar oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da var değil mi? Bu hiç aklıma gelmemişti yazarken; ama çok doğru.

      Sil
  5. Bu konudaki düşüncelerimde yalnız olmadığımı görünce şaşırdım biraz. O halde AVM'leri hınca hınç dolduran ve oralarda saatlerce zaman harcayan kitlenin arzu ve amaçları, gereksinimleri konusunda sosyal bir araştırma yapmak gerektiğini düşünüyorum. AVM yaptıranlar insanların bazı zayıf noktalarını keşfetmiş olmalılar. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Bence etrafında oturmak değil de etrafından bir ev satın alıp kiraya vermek harika olabilir :) tabi oturduğunuz ev de sizin olacak...Nasip et be!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar