4 Aylık Bir Macera

Herkese merhaba. Buraya uğramayalı çok oldu. Ama hayatımda çok da fazla şey olmadı. 

Bildiğiniz gibi en son 2 yıl süren iş arama sürecinden sonra bir kahvecide barista olarak iş bulmuştum. Çalıştığım yeri, birlikte çalıştığım kişileri çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Çok eğlenerek yaptığım bir iş oldu. Sürekli gelen müşterilerin hepsi birbirinden tatlı insanlardı. Birçok kişiyle bire bir tanıştık. Çok güzel kahveler içtim, çok güzel kahveler yaptım. Sürdüğüm ojenin ömrü 2 saat oluyordu sadece :) Çok da problem yaşadık çalışırken ama güzel anılardan onlara yer kalmadı kafamın içinde :) 


Tabii bu süreçte okulla ilgili hiçbir şey yapmak gelmedi elimden. Günün neredeyse yarısını dışarda geçirince ve sürekli ayakta kalmak zorunda olunca insanın kafasını toplayıp başka bir şey üzerinde çalışmaya pek hali kalmıyor. Aslında bu herkes için aynı olmak zorunda değil tabii. Ama benim için böyleydi. Kısa süreli odaklanmayla pek verimli olabilen biri değilim. Eğer yarı zamanlı çalışmış olsaydım sanırım daha iyi olabilirdi benim için. Ama 4 ayı böyle geçirmiş olduk ve ben okulu artık bitirebilmek için işten ayrıldım. Yeni yıl zamlarından önce de kendime ticketla bir sürü kahve aldım. :) Bazıları hediye ama hepsini güzelce dizip bir fotoğraf çekmezsem olmazdı :) 




Ama bunu kendi kafama göre yapamazdık elbet. Önce kendime başka bir iş buldum. Bu işi becerebilir miyim gerçekten ben de bilmiyorum; ama kendimi birden işin içine atmış oldum. Bir öğretmen olmamakla birlikte özel bir kursta orta okul öğrencileri için İngilizce dersi vereceğim, vermeye çalışacağım :) Benim İngilizcem iyi ama öğretme konusunda pek deneyimim yok. Sözleşme yapmayacağımız için beceremezsem direkt çıkmayı düşünüyorum. Zaten kendimi belli bir süre idare edebilecek kadar para biriktirmiş durumdayım. Hazır vakit varken buraya da daha fazla uğramayı planlıyorum. 


Yorumlar

  1. Ne güzel haberler verdin, çok sevindim senin adına.. girişimciliğine hayran oldum. Bir de kahvelerini acaip kıskandım :)))

    YanıtlaSil
  2. arabic kahveyi seviyom ben en çok, fotide bi o yoktu galiba :) güzel haberler. ders verirsin ya nolcak, ortaokul madem bol bol oyun olanakları yarat, oyunla öğret, nette bulursun çok kaynak, çok sevindim seni gördüğüme ve iyi olduğuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir çeşit mi ki o? Bunların hepsi Arabica bitkisinin kahve çekirdeğinden. :)

      Sil
    2. Ben de öyle yapmayı düşünüyorum da bakalım okullar kurslar açılacak mı :D

      Sil
    3. yanii, paketin üzerinde, brezilya, kolombiya değil de arabian deyince onu alıyoruum, kahvelere çok meraklıyım, sütsüz içemem ama hiçbirini, ama kahve bilgim pek yok yani

      Sil
    4. Ben de sütlü içemiyorum. :) 2 gündür kahvenin içine biraz tarçın ekleyip demliyorum çok hoşuma gitti :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar