Güncel Durum



Yine klasik bir güncel durum yazısıyla karşınızdayım ve tuhaf bir şekilde bu sefer iyi haberlerle geldim. Hem doğduğum ay olması nedeniyle hem her zaman okul çok seven biri olduğumdan bana yeni başlangıçları anımsattığından Eylül ayını hep sevmişimdir. Her zaman umut dolu gelmiştir bu ay bana. Ayrıca sevdiğim insanın doğduğu ay ve bizim ilk yüz yüze görüşmemizin yaşandığı ay. Yani çok severim kısaca bu ayı. Eylül ayı yazısının bu denli geç gelmesi o yüzden tuhaf hissettiriyor aslında; ama her zaman olduğu gibi geçerli bahanelerim vardır :D

Ayın başlangıcı çok sıradan ilerlemişti aslında; ama ayın 11'inde bir telefon geldi. İş görüşmesi için bir gün sonra mülakat yapılacağını söylediler. Ayın 12'sinde görüşmeyi internet üzerinden yaptık ve olumlu yanıt aldım. Ayın 13'ünde yani doğum günümde işe başlamış oldum. 1 günlük kısa bir eğitim aldık ve an itibariyle 2 haftadır çalışıyorum. :) Kahveyi bu kadar seven biri olarak barista olarak işe girmem beni aşırı mutlu etti. Tabii ilk zamanlar zorlanacağımı düşünüyordum. Çünkü bu benim ilk tam zamanlı işimdi ve sürekli ayakta duracağım bir iş olması beni biraz korkuttu. Ancak şimdiye kadar gayet iyi idare ettim. Eve gelince kısa süreli bir baygınlık geçiriyorum yorgunluktan o ayrı :D Zamanla bunun azalacağını ve vücudumun alışacağını düşünüyorum. Hatta 2. haftanın sonunda daha az yorgun hissettiğimi fark ediyorum. Gelelim bir diğer gelişmeye...

Çalıştığım bir gün mola esnasında kitap okurken karşımda bir adam gördüm. Bir yerden tanıdık geliyordu; ama tam çıkaramamıştım. Biraz dikkatli bakınca kendisinin 1 senedir maillerine cevap vermediğim danışman hocam olduğunu fark ettim. Aslında bu boşanma ve bizim taşınma işimiz bittikten sonra bazı problemler yaşadığımı ve kendisine yazamadığımı söyleyecektim; ama o kadar uzun zaman geçince çok çekinmiş ve utanmıştım. Kendisine olanları anlattım ve pandemi dönemi öğrencilerinin hepsinin bir sıkıntı yaşadığını ve bunun büyük bir kayıp olmadığını söyledi. Eğer istersem dönem kaydımı gönül rahatlığıyla yenileyebileceğimi söyledi ve ben de kaydımı yeniledim. 1 senelik uzatmayla yüksek lisansı bitireceğim umarım. Bu arada inanılmaz güzel kitaplar okudum burada henüz paylaşamamış olsam da ve güzel bir film de izledim. Umarım onlar hakkında da yazacağım :) Şimdilik bu kadar. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar