Sabah 4.39 Yazısı



Şimdi ben buraya neden geldim? Niçin geldim? Nasıl geldim? Bunu izaha gerek yok, açtım Google'ı geldim... Demek isterdim; ama bir izah edeceğim tabii kendimi. 



Bu saatte bırakın burada yazmayı uykumdan uyanıp tuvalete bile gidemezdim ben. Ancak evde olağanüstü hal ilan edeceğim bir durum gerçekleşti. Eve çekirge girmiş. Böceklerden hoşlanmam ama fobim de yoktur derdim. Ta ki 5 sene önce falan çekirge ile yaşadığım o anıya kadar. Artık çekirge beni inanılmaz korkutuyor. Ne yapacağı nereye zıplayacağı hiç belli değil malum. Evde kedi var; ama onu yakalayabilir mi emin olamıyorum. Bu yüzden uyumama kararı aldım ve buraya geldim. 

Bu açıklama sonrası sizlere güzel rüyalar dileyerek ayrılıyorum. Bari aylardır ihmal ettiğim aylık rapor yazılarından birini yazayım. Bu arada gelmişken 30 Ağustos Zafer Bayramımızı da kutlamak isterim. Evet. Gidiyorum artık. 

Güncel bilgi: Kedi çekirgeyi yakaladı ve biz de dışarı bıraktık (saat 5.11)

Yorumlar

Popüler Yayınlar