Kötünün İyisi

Uzun zamandır ülke gündemindeki kötü şeyleri görmekten hepimizin yorulduğunu düşünüyorum. Sınava girenler, şiddete uğrayanlar, yok yere hapis cezası alanlar... Herkes adaletsizlikten şikayet eder oldu. Öyle bir hal aldı ki kimi zaman kanıksar hale geldik. Bir ara olan her şeyle dalga geçmeye, gülüp geçmeye başladık. Geçen seneden beri dünyanın her yerinde olan afetler yetmezmiş gibi sadece insanların sebep olduğu bir sürü felaket yaşandı. Bu yangınlar sadece ormanları, canlıları değil içimizi de yaktı. Ancak hala cahil cahil konuşan, düşünen o kadar insan var ki... Bir "ped" dedi diye çalışana saldıranlar mı görmedik sen siyahsın ben beyaz diye katliam yapanı mı görmedik... Tüm bunlara rağmen hepimizin bireysel olarak da yaşadığı iyi ya da kötü şeyler oluyor. Ben de bu kötünün içinde kendim için iyi olan bir gelişmeden bahsetmek istedim. 

Öncelikle önceki yazılarıma gelen yorumlar için teşekkür ederim. Uzun bir süredir buralarda yoktum ve sizi habersiz bıraktım. Öyle bir dönem yaşadım ki babamın tavırları sadece ruhen değil fiziki olarak da hasta etti beni. Kolumu kaldıracak halim kalmayıncaya kadar zayıfladım, gücüm yoktu. Hiçbir şeye odaklanamadım. Ancak hayatımızın bu dönemi sona erdi. 6 Temmuz tarihinde annem ve babamın boşanma davası vardı. 3 dakika süren dava sonucunda artık boşandılar. Bayramın son günü de artık resmen yeni evimize geçtik. Öyle huzurluyum ki o günden beri. İştahım açıldı ve mide bulantılarım geçti, artık yemek yiyebiliyorum. Bir şeyler yaparken konsantrasyon sıkıntısı yaşamıyorum. Her gün beni sinirden, stresten ya da üzüntüden ağlatacak biriyle yaşamıyorum. Bu gerçekten inanılmaz iyi geldi bana. Artık işsiz olmamı bile eskisi kadar kafama takmıyorum. Daha olumlu bakıyorum hayata. Çünkü kendimi fazlalık, yük olarak gördüğüm bir yerde değil gerçekten evim olan bir yerde hissediyorum. Umuyorum ki buraya da daha fazla uğrarım bundan sonra. İhmal ettiğim çok yazı var. Şimdi sizlerin eski yorumlarına bakacağım. Anonim olduğum için bu süreçte her şeyi paylaşabildim sizlerle ve bana destek olan çok fazla kişi oldu. Bu sürecin geçici olduğunu defalarca söylediler bana. Yaşarken gerçekten hiç bitmeyecek gibi geliyor insana. Ancak her yorum çok değerliydi benim için. O yüzden sizlere de tekrar teşekkür ederim. :) Sevgiler. 

Yorumlar

  1. oleey oleey oleeey çok sevindim vallahi acaip neşelendim yaaa :) oh oh valla :) geçcekti tabiii :) bir de iş diliyorum sanaaaa en uygun bir zamandaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl sevindim anlatamam, yolunuz açık olsun! Anneciğini de tebrik ederim, seni de... Geride kaldı her şey umuyorum, iş de olur, daha güzellikler de.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O da kardeşim de çok mutlu :)

      Sil
  3. Sizin adınıza çok sevindim. Dilerim hep böyle mutlu, huzurlu olursunuz anneniz, siz ve kardeşiniz. Geçti, gitti, bitti inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. Bulursunuz iş umarım. Gündem berbat, üç dört gün takip ettim kafayı sıyıracaktım, uzak durmaya çalışıyorum biraz. Sanırım evde problemleriniz vardı ilk defa okuyorum sizi, çözülmüş olmasına sevindim, artık rahat olmanıza. İyi günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. blogun haftasonu yazımdaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Umarım bundan sonrası çok daha güzel geçer 🙏☺️

    YanıtlaSil
  7. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. Hoş geldiniz. Ben de her zaman buralarda olmuyorum; ama blogunuzu takibe aldım. :)

      Sil
  8. Yani tabi bir ailenin dağılıyor olması hüzün verici ama ihtiyaç hasıl olduysa boşanmakta önemli, maalesef bugün boşanamayan bir çok çift var. Genelde de kişilerin kendisini hükümdar zannetmelerinden kaynaklanıyor. Ah bir bilseydiler gerçekleri, bir bilebilseydiler hiç böyle kötü durumlar yaşanır mıydı. Hakkınızda hayırlısı olsun, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evin içinde aile hissini deneyimleyemeyince insan aile dağılıyor diye üzülmüyor açıkçası. Doğru zaman bu zamanmış diyoruz.

      Sil
  9. Aile olunca uzaklaşmak çok kolay olmuyor gerçekten. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar