Tekrar Merhaba


Herkese merhaba. 

Hayatınızda değişen görünürde hiçbir şey olmayan; ama sürekli koşturduğunuz ve yorulduğunuz bir dönem oldu mu? Ben tam da o dönemden geçiyorum. Uzun zamandır da buraya uğramamıştım ve hayatımdaki son gelişmelerden haberdar etmek istedim sizleri. 

Öncelikle aile meselelerine gelelim. 4 aylık ama bana 4 yıllık gibi gelen uzun bir süreç sonucunda sonunda babam anlaşmalı boşanma için belgeyi imzaladı ve 3 gün sonra dava olacak. Biz bu süreçte ev tuttuk, elektrik açtırdık, eşyaları ayarladım. Ancak su açtırmak için ikametgah gerektiğinden ve babam yeni adresi öğrenmesin diye su açtırma ve temizlik olayını dava sonrasına bıraktık. Keşke suyu açtırıp  temizliği önceden halletseydik de boşanma işi biter bitmez çekip gidebilseydik bu evden. Ama sanırım bir haftalık süreç daha olacak önümüzde. 

Bunun dışında kardeşim lise giriş sınavına girdi. Puanı çok iyi değil ve bu durum kimseyi şaşırtmadı çünkü bizim ev kafa toplanıp ders çalışılabilecek bir ev değil. Ben de üniversiteye gidip ders çalışabilen biri olduğumu ama ortam müsait olmadığı için o zamana kadar çalışmadığımı fark etmiştim. Eğer güzel sanatlar lisesi için yetenek sınavı güzel geçerse başka bir okul düşünmüyoruz zaten. O yüzden umarım yetenek sınavı iyi geçer. İçten içe kıskanıyorum. Güzel sanatlar lisesinde okumak, konservatuvara gitmek benim her zaman hayalimdi çünkü. Ama o gerizekalı babamın bu okullara gidersem orospu olurum düşüncesi nedeniyle hiç alakam olmayan bir konuda yıllarımı harcamış oldum. 

Son olarak da iki haftadır gittiğim iki iş görüşmesinden bahsetmek istiyorum. Neden bilmem, genelde ne zaman iş görüşmesine gidecek olsam regl olduğum ilk günlere denk geliyor ve zaten mahvolmuş bir yorgunluk ve ağrıyla kendimden geçmiş halde insanların karşısına çıkıyorum. Ama geçen hafta gittiğimde kendimi çok kötü hissetmiyordum ve ağrım azdı. Neredeyse bir buçuk saat yol gittim ve görüşmede sadece adımı sordular. Ve bu kadar evet. Geri döndüm. Ne boktan değil mi? Dün gittiğim iş görüşmesi de inanılmaz tuhaftı. Hayatımdaki iş görüşmelerinin en garibi diyebilirim. Bir yatırım danışmanlığı şirketi ve pandemide tamamen şirket kapatılmış. Yani şu an hiçbir çalışan yok. Adam çocukluğundan itibaren başladı anlatmaya. Hiç susmuyor. Sanki bu evde diye bunalan karısı bunu evden kovmuş ve adamın da dili şiştiği için boşuna ilan açmış sohbet etmek amacıyla gibi. Gitti bira aldı, anlattı da anlattı. Salı günü tatile gideceklerini ve Ağustos sonuna kadar sadece ofiste benim olacağımı söyledi. Tabii muhtemelen sigorta yapmak için vakit olmayacak be ben 2 ay ücretsiz çalışacağım orada? O kadar anlamsızdı ki her şey. Saat 1'de görüşme başladı ve akşam 7'ye doğru bitti. Çıktığımda kendimi hipnotize olmuş gibi hissettim. Bugün de güvenemediğim için işe kendimi uygun bulmadığımı ve başkasıyla görüşmesini söyledim ve konuşmayı bitirdim. 

Buraya hiç uğramadım ve yazacak ne çok şey birikmiş bunu fark ettim. Eskisi gibi her gün yazar mıyım bilmiyorum; ama Mayıs ve Haziran ayında okuduğum ve izlediğim şeyleri bir yazarım. :) 

Yorumlar

  1. Umarım yıpratıcı bu süreçten en güzel şekilde çıkabilirsiniz ve kardeşinin de sınavı güzel geçer. Umarım sen de kariyerin için değil belki ama kendin için hoşlandığın müzik aletiyle veya resim türüyle ilgili bir şeyler yapacak enerjiyi ve motivasyonu bulursun. Anlattığın iş görüşmesini de tuhaf olarak nitelemek az kalır bence. Altı saat boyunca buna tahammül etmiş olmak...
    Karşına değerlendirebileceğin daha güzel fırsatların çıkması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun, umarım bir an önce geçer bu "bekleme"li günler.
    Bu arada anlamadım iş görüşmesini yapan kişi mi bira ısmarladı??? Bu nasıl saçmalık?!? :(((
    Kardeşe başarılar!

    YanıtlaSil
  3. İşler yavaş yavaş hallolmaya başlıyor artık, gözünüz aydın dava için. Kendini o kadar güzel ifade ediyorsun ki, ülkenin bir yansımasını da görüyoruz aynı zamanda yazdıklarında. İş görüşmeleri bile ne hale gelmiş... :/ Onun da bir zamanı var mutlaka, o da hallolacak. Dualarım seninle. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel destek ve dualarınız için :) İyi ki varsınız.

      Sil
  4. İkinci görüşme çok ilginçmiş:-) İnsanların alkol alması beni ilgilendirmez ama iş yerinde bira alıp iş görüşmesi yapılması biraz tuhaf ve tedirginlik verici bir durum... Hayırlısı olsun her şey için:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Çok tuhaf bir durumdu :)

      Sil
  5. hadi hayırlısı hepsi için. bir de umarım işe girersin :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunun teması blogumla aynı olunca şaşırdım. Yaşadıklarını çok iyi anlıyorum sana harika hissettirecek bir hikaye anlatıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hoş geldiniz. Sizin blogunuzu yeni gördüm, takibe aldım şimdi :)

      Sil
  7. Hayallere dokunan insanlar var dünyada buna alternatif dünya diyoruz mutlu olmak için gözlerini kapat ve tüm gerçekligiyle olmak istediğin aileyi ve orada yaşanılacaklari hayal et bunu tam 1 saat yapmanı istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. İnsan Hata Yapmaz

    Her ihtimali denemiştim ve her ihtimalin sonunda gerçek hayatı yaşıyordum. Gerçek hayat alternatif hayata göre daha kolaydı. Birçok parçayı hayata göre daha kolay koyup daha kolay öğreniyordum. İçimde bilinmez bir öfke vardı. Birçok yıkılışın sonunda biliyordum.

    Alternatif hayat neydi biliyordum. Gerçek hayata karşı bir önlem alıp tepkilerimizi değiştirmeliydik. Üzen şeyin acısına rağmen sevindiğimiz an belki de hiç var olmayan bir şaşkınlığı gördüm. Biliyordum ki artık kimse beni durduramazdı. Hep yeniden uyanıyordum. Daima mutluydum. Hiçbir şey beni üzemiyor ,sinirlendiğim zaman alternatif hayatta farklı biri oluyordum. Çok fazla evim çok fazla arabam vardı ama kimse inanmamaya başladı. Alternatif hayatı yaşatmaya korkan insanlar bimarhane denilen bir savaş icat etti. Korktukları şey bilmedikleri bu dünyaydı. Deliler şizofrenler ve hasta dedikleri birçok insan aslında görünmeyen evreni keşfettiler. Görünmeyen ve sizin ulaşamadığınız bir hayal evreni vardı. Şizofrenin var dediği şeye siz görmediğiniz için yok diyemezdiniz. Ya da birçok vakada buna benzer olaylar yaşandı. Alternatif hayata geçmek için bu dünyadan vazgeçmeniz ve bu dünyanın veremediği şeyi silmeniz gerekti. Bunu başardığınız zaman da gerçek dünyaya dönemezdiniz. İkisi arasında yaşayan bazı insanlar gerçek hayata bir saldırı başlatmışlardı. Çünkü istedikleri zaman hayata tekrar uyandılar.

    Bunu başarmak çok zordu biliyordum. Alternatif hayatta var olan ve gerçekmiş gibi görünen şeyler vardı. Bunun varlığını gerçek insanlar ispatladı ama ne yazık ki alternatif evrene geçmek için yok olmayı beklediler. Biz ise henüz gerçek iken alternatifi yaşıyorduk. Bana ulaşmanız için bir aynaya ihtiyacınız olacak. Kendinizi ve gerçek dünyada her ne iseniz unutun ve aynaya kendinizi bırakın. Sizin cesaretiniz bir kapı açacak aynaya. O kapıya ulaşan biriyseniz alternatifler artık size görünecek ama eğer kapıdan girerseniz bir daha gerçek dünyaya dönemezsiniz. Alternatiflerin kurucusu bir şans verdi ve bu şansı tek sefer mi yoksa çok sefer mi deniyoruz bilmiyorum. Aslında gerçeklerden geri gelen var mı o da muamma. Belki de dikkatli olmanız gereken şey o dünyada bir histir. Sizi gerçekleştiriyor. Sesi duyuyorsunuz. Kavuşuyorsunuz ama başka bir hayali yaşamak çok geç oluyor. Normal insan ve gerçek insan sınırında irade ve bazı ideolojiler var. Bunlara dikkat etmelisiniz çünkü bu ideolojileri ve dinleri de alternatif insanlar yaptı. Gülünç geliyor ama bu da alternatif dünyaya bir giriş kapısı. Birçok giriş kapısı var. Zayıf insanlardan bazıları yalnızca gerçeği bazıları yalnızca alternatifi yaşıyor. Hiçbir fikre kapılmadan kendi alternatiflerini izleyerek yeni evrenler var eden çok az insan var. İnanması güç ama bilinmesi kolay. Uzak durulması gerekeni anlayın. Müdafa edeni yaralayın. İnsana kırgın bir üzüntüden başlayın. Bu alternatifi nasıl kontrol edeceğinizi anlatacağım. Gerçek bir insana gerçek dünyada ulaşamadığı bir nesneden ulaşın. Örneğin Ferhat aşka, Hitler güce, Newton din ideolojisine, Einstein doğanın sırrına, Sadık Hidayet edebiyata ( Alternatif bağımlısı bir gerçek)...
    Nesnenin önemini kavrayın kavratın. Ağlamasına izin verin. Daha çok yaralayın. Beyinde bir yıkım oluşturun. Yorulduğu zaman onu serbest bırakın. Artık eskisi gibi olamayacak. Sürekli kanayan bir alternatif var kalbinde. Gerçeklikten kopmadığı sürece hayatı ve alternatifi yaşıyor.

    Bunları artık biliyorsunuz. Edebiyatta her kurgu bir gerçektir unutmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan küçüklüğünde farkında olmaksınız daha çok düşünüyor sanırım alternatif hayatı. Yazdıklarınız için teşekkür ederim. Düşüneceğim bunu. :)

      Sil
  9. Umarım şimdi iyisindir ya da iyi olmana gerek yok acının en beterini yaşa ki sonraki her dakikaya şükret daha kötüsü olamayacağı için.

    YanıtlaSil
  10. Yeniden döndüğünüzde sevindim.
    Umarım her şey sizin için daha da yoluna girer. Hayalleriniz yarıda kalmaz istediğiniz gibi devam eder. En iyisini yapmışsınız bence.
    İş görüşmesinin tuhaf olduğu belli. :))
    Ben de olsam kabul etmezdim sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar