Yeni Hobim

Herkese merhaba. Bugün size yeni hobimden kısaca bahsetmek istiyorum.


Bu ara en keyif aldığım şeylerden biri Nihat Hatipoğlu programına zoom üzerinden bağlanıp saçma sapan sorular soran insanları izleyip gülmek. Şu zamana kadar dini program izlemezdim, zaten inancı olan biri de değilim ama bu sorular bir harika. İnsanın kafasını açıyor :D Sanırım formatı biraz daha değiştirmişler veya Zoom üzerinden bağlanan kişiler teknoloji nedeniyle daha genç bir gruba hitap ettiğinden sorular da genelde bu gruptan geliyor :) Sorularda bir miktar daha yaratıcılık görüyorum; ama güya daha eğitimli insanlar sorsa da seviye yine bir hayli düşük. :) Gelen sorular aslında alınmak istenen cevabı içinde bulunduruyor. İnsanlar kendilerini meşrulaştırmak ve yakınlarına laf sokmak için katılıyor sanki :) 

30'lu yaşlarda bir kadın bağlanıyor: "Kardeşim bana iftira atıyor, ben de onunla konuşmuyorum bu günah mı" diyor. Biri bağlanıyor: "Yengemler bize büyü yapıyor, bu günah mı" diyor. Küçük çocuk bağlanıyor "Hocam ben sizi rüyamda gördüm. Ablamla karşımıza iki kapı çıkıyor. Onun kapısı cehenneme benim kapım cennete açılıyor" vs diye rüyasını anlatıyor. Yahu küçücük çocuk niye rüyasında böyle bir şey görüyor. Demek bir sorun var. Çocuk bozmuş kafayı. Yazarken sinirlendim biraz ama izlerken eğleniyorum :D Yaratıcı sorular da geliyor tabii arada mesela astral seyahatle Kabe'ye gitmek, kripto parayla hacca gitmek vs. Bazen de çok sinir bozucu cevaplar geliyor gerçi beyefendiden. Sonra hemen kapanıyor TV. Aslında hiç bakmamak lazım böyle saçmalıkların yayınlanmaması için değil mi? Ben de salaklık. Neyse bu kadar yazacaklarım. Gidiyorum. :)

Yorumlar

  1. Hani vardır ya bazı ciddi görünümlü kanallar, komedi izlemek için açılır. Bu da onlar gibi sanırım ama bi taraftan da ülkenin acı durumunu gösteren gerçekler..

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz içerikleri ben de izlerken eğleniyorum, ama gelen sorular ve toplumun düşünceleri biraz üzücü tabii:)

    YanıtlaSil
  3. Eğlence sektörü halini almış

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten ilginç bir hobi olmuş bu yalnız :D
    Şu yaşıma kadar hiç oturup da izlemedim ama capsleri ve videoları olsun çok gördüm o her sene sorulan ilginç saçma soruları :D Bana sorarsan iyi dayanıyorsun çünkü soru soracak olan güruh cidden insanda sinir sabır bırakmayan tiplerden oluşuyor çoğunlukla :D

    YanıtlaSil
  5. ha haa komikmiş, astral hac :) bitcoinle kurban kesilir mi, rüyamda evliya gördüm, hamile kalır mıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya. Hiç aklımdan geçmeyecek sorular geliyor bazen :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar