Tekrar Merhaba

Herkese merhabalar. 


Blogu her gün kesintisiz yazan biri olarak uzun bir ara verdiğimin farkındayım. :) Pek de bir nedeni yoktu bu arayı vermemin aslında. Sadece hem bayramları ek sevmem hem de babam evdeydi ve kendimi zaten çok huzursuz ve gergin hissediyordum. Bu arada neler yaptım şöyle bir anlatayım kısaca...

Öncelikle her ne kadar kendimi kötü hissetsem de kendimi toparlamaya ve bol bol okumaya çalıştım. Ancak bundan başka hiçbir şey yapamadım. Bayramdan önce memurlara idari izin vermişler ve 1 hafta ya da daha uzun bilemiyorum babam evdeydi. Bu sürede tam 4 kilo verdim. Çünkü gerginlik ve stres mideme vuruyor ve hiçbir şey yiyemez oluyorum. Gücüm inanılmaz derecede azaldı. Ama dün gece bugün babamla aynı evde tüm gün durmayacağımız fikri bana öyle iyi geldi ki gece gece uyumadan 4 nektarin yedim bir de ayran içtim ve uzun zaman sonra ilk kez rahat uyudum. Zaten gerginlikten boynum ve sırtım ağrıyordu tüm gün. O da hafifledi bugün.

Hazır daha iyiyim dedim buraya da bir geleyim :) Bugün kiraladığımız eve tekrar bir gittik. Elektrik açtırdık. Uzun zaman dışarı çıkamayınca bu kadar şey bile yormaya yetti beni :) Eve geldik. Binada gaz sızıntısı varmış yemek yapamayınca pizza söyledik. Yedikten sonra bir de kedimle yattık uyuduk biraz :) Yarın itibariyle yine eski blog tempoma dönerim diye düşünüyorum bakalım :) Özledim bayağı. 

Yorumlar


  1. Tekrardan hoş geldiniz o zaman :))

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun neyse hadi geçmiş artık, yeni ev bakalım nasıl olcak hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  3. 4 kilo ciddi bir rakam, dikkat etmekte fayda var 🙏☺️ Hoşgeldiniz ☺️

    YanıtlaSil
  4. Bu günler de geçecek diyerek kendini motive ediyorsundur umarım :) yeni bir ev sıfırdan başlayacak yeni bir hayat, her şey çok güzel olur umarım hem senin hem de annen için :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar