İş Görüşmesi Raporu

Herkese merhaba.


Dün bir veterinerde yayınlanan sekreter ilanına başvurduğumu ve görüşmeye gideceğimi söylemiştim. Öncelikle güzel dilekler için teşekkür ederim :) İş görüşmesi güzel geçti; ama her şey çok hızlı gelişti ve bayramdan sonra açmak istedikleri şube için birini aradıklarını hemen yarın 2 günlük bir deneme yapabileceğimizi söylediler. Ben de kabul ettim; ama sizlere şartlardan kısaca bahsetmek istiyorum.

Haftada 6 gün çalışmam gerekecek ve 09.00-19.00 arasında çalışacağım. Karşılığında da tabii ki asgari ücret, 300 tl yemek ve sigorta yapılıyor. Tek sorun benim bu şartlar altında günde max 4 saatlik uykuyla idare edebilmem gerek. Çünkü yol yaklaşık bir buçuk iki saat sürecek ve 7'de çıktığımda eve gelmem 9'u bulacak muhtemelen. Bu nedenle 1 saat duş alıp dinlendiğimi ve biraz çorba içtiğimi düşünsek benim ders çalışmak ve teze devam etmek için zamana ihtiyacım olduğu için en erken gece 1'de uyumam gerekiyor. Benim gözümü korkutan tek şey bu aslında. Haftada 6 gün çalışmak da problem değil; ama eve çok geç gelmek çok zorlayacak beni muhtemelen. Uzun soluklu düşündüğümde bunu ne kadar sürdürebileceğimden emin olamadım. Ama 2 günlük deneme karar vermemde yardımcı olacaktır. 

Böyle bir problem olsa da gittiğim yerde ortam ve çalışan diğer kişiler çok sıcak geldi. Güzel bir yer, gelen müşteriler memnun vs. Ayrıca bir daha karşıma ne zaman böyle bir fırsat çıkar hiç bilemiyorum doğrusu. Bu esnada evdeki durumun karışık olması, taşınma durumunda buna belli bir zaman ayırmak zorunda olacağım gibi şeyler de hep aklımda. Böyle işte.

Bir güzel haber daha şu ki... Eve geldim ve kitap kargom gelmişti. Bu sefer bir de dergi aldım. Dergi okumakla aram hiç yoktur; ama bu dergiyi kitap gibi okumayı düşünüyorum, kendimi böyle kandırdım :) Severim umarım.



Yorumlar

  1. Sizin adınıza çok sevindim. Hayırlı olsun :)
    İki günlük denemede belki de telaş ettiğiniz durum hiç yaşanmaz çünkü çok isteklisiniz ve severek yapacağınız için sorun olmayacaktır diye düşünüyorum ben :):) Umarım olmaz. Başarılar diliyorum size 🌸

    YanıtlaSil
  2. Deneme sürecine göre karar verebilirsin. :) İş konusunda yolda geçen süre de çok önemli tabi. Benim için hergün 1.5 2 saat gidip bir de dönmek sıkıntı olur. Geriye vakit kalmıyor ki. Bir de araba tutar beni bazen, başım ağrır, bir de kalabalık bir şehirse zor. İyice düşünüp kararını verirsin.

    YanıtlaSil
  3. Eğer çalışma koşulları bedeninize zor gelmezse eğer çalışanlar iyiyse ve iş doyumunuz olursa yorulmazsınız. Ruh dingin olunca beni bir şekilde ikna ediyor. Benimde iki iş tecrübem oldu ve birinci uzun saatli fakat çok doyum aldığım ve is arkadaşlarımı ve kurumu sevdiğim bir işti.
    Diğerinde maddi anlamda daha iyi çalışma saatleri daha esnek olsada ısveren vs. Beni zorladı. Yinede böyle şeyler çok subjektif şeyler.
    Sana iyi şanslar
    Kitaplari okuduğunda yorumlarını yazarsan hevesle okurum.:)

    YanıtlaSil

  4. Gözün aydın. Deneme süreci olması iyiymiş. Zorlarsa vazgeçebilirsin. Ortamı seversen bu tempoya kısa sürede alışacağunı düşünüyorum. Kolay gelsin 😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  5. Ev ve işin birbirine yakın olması aslında bir noktada cidden önemli çünkü yolda geçen zamanda ne varsa bir sevgiliye zaman ayılabiliyor ne de arkadaşlara ciddi bir boşluğa düşülüyor ama severek gitmeye devam ettiğin sürece o kadar da batmıyor göze o yollar :) Umarım sen de severek ve mutlulukla yaparsın :)
    Geçen gün yazdığın yazıdan sonra ben de bu kitapları listeye almıştım bu arada Judith Butler'ın Cinsiyet Belası ve İletişim yayınlarından Müslüman Toplumlarda Kadın ve Cinsellik kitaplarına da bakmanı öneririm. Şu dönemde kadın ve kadının yeri temalı kitaplara inanılmaz derecede sardığımı söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de daha yakın yerlere bakmaya çalışıyorum :)
      Çok teşekkür ederim öneriler için bakacağım onlara da :)

      Sil
  6. Farklı sektörlerde tecrübe edinmek, yeni insanlar tanımak sonraki adımlar için ideal olacaktır. Bu yaşta bence katlanılacak seviyede bir durum:-) Benim oğlum 3 yaşında her gün 3 saate yakın (gidiş-geliş) servis aracı ile kreşe gidip geldi:-) İlla ki zorlayacaktır ama büyütme gözünde...

    YanıtlaSil
  7. hım yol uzunmuş, evet tez filan da var, zorluycak ama olsun ya bir gir bakalım işe, sonra düşünürsün :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim :) Kitaplarla ilgili yazı yazacağım ayrıca.

    YanıtlaSil
  9. Tabi iş için şartların uygunluğunu en iyi sen bilebilirsin, aldığın karar yanlış bile olsa önemli değil hayatta her zaman doğru kararlar alacağız diye bir şey yok. Yanlış kararlar birer tecrübedir. Her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar