Güncelleme :)

Not: Bana kızmayınız lütfen. :)




Ben iş görüşmesi ile ilgili yazıları bir gün öncesinden yazıp ayarlıyordum. Bu yazıyı da yayınlamadan önce yazdığım için bir karışıklık olmaması adına tarih atarak başlamak isterim.

11.05.2021

Bugün işteki ilk günüm olacaktı. Yani 2 günlük bir deneme yapmamız gerekiyordu. Sabah uyandım, giyindim ve evden çıktım; ama içimde bana engel olan bir şeyler vardı. Yazdığım gibi öncelikle günde 4 saat uykuyla sürekli ayakta kalmam gereken bir işi yapabileceğime inanmıyordum öncelikle. Ayrıca evde aklımın hep annemde kalacak olması beni çok huzursuz ediyordu. Burada yazmadım; ama şu son günler stresten dolayı nefesimi kontrol etmekte sıkıntı yaşıyorum ve kalbimde sıkışma ve ağrı var. Neyse konudan sapmayayım. Sabah çıktım ve izin belgesi için kliniği aradım; ama açan olmadı. Yolda yürürken bir de karın ağrısı başladı. En korktuğum şey buydu. Regl oldum ve ilk iki gün sürekli ayakta kalmam mümkün değildi. Ben de durumu anlatan bir mesaj attım ve yapamayacağımı bildirdim.

Evet şu an seçim şansımız çok az ne yazık ki. Ama insan seçim yaparken kendini dinlemek zorunda kalıyor. Bu da bana ders oldu. Sürekli ayakta olmam gereken işlerin ağırlığını düşünmem, gideceğim yerin eve ne kadar uzak olduğunu önceden düşünmem gerekiyor. Yani başlangıcı ve bitişi arasında kısacık bir zaman olan bu macerayı da böyle tamamlamış olduk. :) Aslında hala üzülüyorum çünkü hayvanları çok seven biri olarak orada mutlu olabileceğimi düşünmüştüm; ama tek bir şey bazen yeterli olamıyor. Beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim :) 

Yorumlar

  1. kendine bir wake up çek ve harekete geç
    direne direne kazanacağız:)

    YanıtlaSil
  2. Sağlık olsun canın sağ olsun başka işler olur inşallah..
    İyi Bayramlar dilerim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sizin de geçmiş bayramınızı kutluyorum :)

      Sil
  3. Biraz daha evde dinlenmeye devam o zaman:-)

    YanıtlaSil
  4. hım evet ya, yol, tez, evdeki durum, pek zamanı değildi değil mi işin, olsun yine bulursun başka iş, endişen olmasın :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba.. vücudunu dinlemeli insan, o aslında en doğrusunu söylüyor.
    bence yerinde bir karar vermişsin, daha güzeli açılır o kapıların önünde eminim ben.. başarılar.

    YanıtlaSil
  6. Yalan yok o yol konusunda ciddi sıkıntılar çekecektin zaman içinde çok yoracaktı seni. Senin hayatın senin kararın kimsenin yargılamaya hakkı yok seni :) He yine veterinerde bir iş bulursun ama tam anlamıyla içine siner o zaman ayakta kalmak koymaz. Henüz zamanı gelmemiş demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre geçtikten sonra ben de doğru karar verdiğime inanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar