En Sevdiğim Bayram




Eskişehir'de olduğum günlerde 23 Nisanlar, 19 Mayıslar, 29 Ekimler.. Hepsini öyle güzel kutlardık ki. Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Bugün de Anıtkabir'e gidecektik arkadaşlarımla; ama malum resmi tatil. Babam da evde olduğu için annemi onunla yalnız bırakıp gidemedim. O yüzden bu bayramı odamdaki Atatürk resmine bakışarak yalnız kutluyorum. 

Hepsini çok sevsem de 19 Mayıs'ın anlamı çok farklı benim için. Hem Atatürk'ün bu günü kendi doğum günü gibi görmesi hem gençlik bayramı olması insana ayrı bir coşku veriyor. Ama en önemlisi her şeyin başlangıcı olması çok önemli. TBMM'nin açılması, Cumhuriyetin ilanı ve şimdi sahip olduğumuz hemen hemen her hakkın başlangıcı aslında milli mücadelenin başladığı bu günle geldi. Hepinizin 19 Mayıs'ını kutluyorum :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar