Cumartesi Sohbeti #3


Tutmayın beni başvuruyorum. Şartlar süper 😂


Alttaki görsel her şeyi açıklıyor :) Harika.


Bu konu için kesin mi değil mi diye diye 1 haftamız geçti. Kadın bedeni üzerinde tahakküm kurmanın aşamaları arasında bu kaçıncısı acaba? Her şeyi politize etmeye neden olan bu düzenden ne zaman kurtuluruz tahminen?


Hadi darısı annemin başına :)


Auseblog Instagram sayfasında süper tarifler paylaşıyor hayvanlar için :) Ben de birini burada paylaşmak istedim.


Söz bitti. :D


Ne yazık ki uzun zamandır böyle düşünüyorum. :(

Yorumlar

  1. Bahar Candan'ın haberini görünce ben de bi düşündüm şartlar benim işimden daha iyi görünüyor ama mesai saatleri hakkında bilgi verilmemiş çok esnektir kesin :D
    Kısa kısa şuanki durumu özetmiş aslında bu tweetler. Ped satışının yasaklanması olsun, insanlara evde oturun derken bunu sadece sözde söylediği olsun, ağırlığı var para eder diyerek rögar kapaklarının bile çalınacağı bir ekonomik durumda olmamız olsun baya her şey ayan beyan ortada. Gerçekten ağlanacak bir haldeyiz ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii. Şartlar alkol kullanmak, gece hayatının olması vs :D Ağlanacak haldeyiz evet ve artık her şey o kadar normalleşti ki hangisine tepki göstereceğimize şaşırır olduk.

      Sil
  2. Bahar Candan kendisi mi verecek, yoksa o miktar ve imkanları kendisine verecek bir arkadaş mı arıyor, orasını tam çözemedim:-)

    YanıtlaSil
  3. Bu haber geçidi karşısında kalakaldım cidden.. artık sözlerin değil, mimik ve jestlerin sergileneceği yerdeyiz :/ :O

    YanıtlaSil
  4. çok iyiydi saol :) ause için de saol :) sondaki çok iyiydi, kopyalayıp aldım :) bizim yurdun hali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Çok güzel şeyler yapıp paylaşıyor, bayılıyorum :)

      Sil
  5. Ya evde sıkıntıdan bu Bahar Candan'ın Armağan Çağlayan ile olan röportajını izledim. Kız bütün ülkeyi trollüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kısa videolara denk geldim, tam halini izlemedim. Ama dayanamayıp izleyeceğim gibi :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar