Biraz Duyuru

Herkese merhaba. Son zamanlarda karşılaştığım ve ilgimi çeken birkaç etkinliği paylaşmak istiyorum sizlerle.

İlk olarak yarın saat 12.00-19.00 arasında "Tam Bağımsız Türkiye İçin Bağımsızlık Konferans" düzenleniyor. Konferansta önceden de severek takip ettiğim isimler ve ilgimi çeken birçok başlık var. Programın tamamını aşağıda görebilirsiniz :) Sol Parti'nin Youtube kanalından yayını izleyebilirsiniz.


İkincisi de Yeni İnsan Yayınevi ile ilgili. Daha önce takip ettiğim bir şey değildi. Arkadaşlarım sağ olsun haberim oldu. :) İki kitabı ücretsiz indirme imkanı sunuyorlar. Biri benim listemde olan ve okumak istediğim "Ekolojik Anayasa" diğeri ise "Küçülmek Güzeldir". Konuya ilgi duyanlar web sitesinden bakabilir. :)

Yine iklim, çevre gibi konulara ilgi duyanlar varsa Kadıköy Belediyesi'nin desteklediği ve İklim Elçileri tarafından düzenlenen İklim Uyum Seminerleri Programı'na göz atabilirsiniz. Buna katılır mıyım bilmiyorum, ama yine dinlemek isteyeceğim konular var.




Yorumlar

  1. Paylaşım için teşekkürler. Takipteyim sizi. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
  3. kadıköy mü, online seminerler mi :) korkut boratav yeey iktisat kitabısı meşhur :) bir de pertev boratav var :) eskileer, besim üstüne, ekonomi kipatları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet. Ben de heyecanlandım; ama hepsine girememiştim. Neyse ki Youtube kanalında kayıtlar duruyor. Ara ara izleyeceğim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar