Bana Bol Şans

Herkese merhaba. 


2 gündür biraz yoğundum ve sizin paylaşımlarınıza ve yorumlarınıza bakamadım. Onlara akşam bakacağım nihayet, şimdiden haber edeyim dedim :)

Kendime bugün için bol şans diliyorum çünkü en son ne zaman iş görüşmesine gittim hatırlamıyorum ama üstünden bayağı zaman geçti ve az sonra bu uzun aradan sonra ilk kez bir iş görüsmesine gideceğim. 

Yine kendi alanımda hiç alakası olmayan bir işe başvurdum ama eğer orada çalışırsam mutlu olacağımı düşünüyorum. Bir veterinere sekreterlik ilanına başvurmuştum. Bayağı heyecanlıyım. Hayvanları çok sevdiğim için hevesliyim ama yol neredeyse günde 4 saatimi alacak. Ama alışkınım bu sıkıntıyı yaşamaya. Yolda da zamanımı iyi değerlendirebiliyorum. Sizin de güzel enerji ve dileklerinizi bekliyorum. Akşam ziyaretinize geleceğim😍

Yorumlar

  1. güzel haberlerinizi bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
  2. İyi haberleri bekliyoruz. :) Ben de onun gibi çok şeye başvurdum ama hiç dönen yok. Yalandan mı ilan koyuyorlar bilmiyorum. Kariyer.nette başvurmadığım şey yok ama son 3 ayda sadece 3 kere Cv'me bakılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamadım. Kariyer.net öyle biraz. Ben Jooble, Yenibiriş, Pariyer'den falan bakıyorum daha çok.

      Sil
  3. Sana bol şans :) Umarım sonuç gönlüne göre olur :)

    YanıtlaSil
  4. Umuyorum çok güzel geçmiştir görüşmen. Güzel haberlerle gelirsin umarım :)

    YanıtlaSil
  5. 4 saat yol da az değilmiş ama yine de iş iştir. Sevdiğinde de her şey kolaylaşır :) Hadi inşallah <3

    YanıtlaSil

  6. İnşallallah gönlünce olsun. Hayvancılıklar bizim dostumuzdur. Şefkatli ellerle buluşsunlar inşallah Güzel haberlerini bekliyoruz. 🧿😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  7. İsteğiniz gönlünüzce olsun :) Güzel haberlerinizi bekliyoruz.
    Bol şans. :):)

    YanıtlaSil
  8. inş güzel sonuçlansın, sevdiğin işi yapabilmek önemli ama şu ara iş olsun da :D

    YanıtlaSil
  9. Bu saate sanırım belli olmuştur ve umarım istediğiniz gibi bir sonucu olur:-) Yalnız 4 saat gerçekten çok fazla...

    YanıtlaSil
  10. oleeey hadi hayırlısıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumlara cevap verene kadar her şeyin son bulması beni güldürdü biraz :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar