Ara


Buralara gelemez oldum. Evdeki sıkıntı ve stresi artık kaldıramayacak duruma geldim. Sürekli saldırı altında olmak çok yorucu. Bu yüzden buraya da ara verdiğimi haber vermek için yazıyorum bugün. 

Hayatta iyi ve kötü hep aynı yolda. Bazen aralarındaki mesafe açılıyor. Şu an kötü benim hayatımda açık ara önde. Hayatımdan babam çıkmadıkça iyi ona yetişemeyecek gibi. Olumlu olan her şeyi mahvediyor, en ufak bir mutlu anımı görmeye tahammül edemiyor. Ne yemek yiyebiliyorum ne su içebiliyorum artık. Eğer hayatımda beni seven biri olmasaydı annemin ve kardeşimin mutluluğu için gözümü kırpmadan öldürebilirdim o adamı. Çünkü bu hayatta kaybedecek bir şeyim yok pek. 

Umarım daha iyi bir ruh haliyle gelir yazarım bir sonraki yazımı. Artık ne zaman olursa. 

Yorumlar

  1. :-(( Sakin olmakta fayda var.. Kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ah! :( Sana ne yazabilirim, ne diyebilirim bilemiyorum. Dua ediyorum sizler için.

    YanıtlaSil
  3. tamam tamam hadi geçecek bu günler de, daha iyi günlerine kavuşmanı bekliyoruz, dua da edicem senin için, hadi sabır :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yazınızı kalbimde hissediyorum. Eminim ki sen ve ailen bunun üstesinden geleceksin. Sabırlı ol biliyorum zor ama buna değeceğine eminim. Yazılan her yorumun şu anda nafile olduğunu biliyorum ama dertleşmek istersen her zaman buradayım. İletişim formundan bana mesaj atabilirsin. Kendini sakın yalnız hissetme günlerinin güzel geçmesi için dua edeceğim. umarım hayal ettiğin günlere ulaşırsın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar