"1 Yılda Hayatımda Neler Değişti?" Mimi

Merhabalar. Geçen hafta Gençlik Yolculuğu'nun blogunda bir mim yaptığını gördüm ve çok sevdiğim için ben de yapmak istedim :) Kendisinin yazdığına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ben de uzatmadan sorulara geçiyorum.

1. Geçen sene olmamı istediğim yerde miyim?

Mekan olarak düşünürsek zaten bir şehir değişimi vs olacağını düşünmüyordum. Ancak daha derin bakarsak soruya kesinlikle olmak istediğim yerde değilim. Şimdiye yüksek lisans tezimi yazmış olmam ve savunmaya hazırlanıyor olmam gerekiyordu; ama o günleri görmeme daha var :) Pandemi döneminin başında her konuda çok verimli zaman geçirmiş olsam da sonra beni mahveden depresyon dönemi tüm kontrolü kendi eline aldı ve ben ben olmaktan çıktım. Onun dışında çalışmaya başlarım herhalde diye düşünüyordum; ama iş arayışı için de çok kötü bir döneme denk gelmiş olduk topluca. Yani hiç sevmedim ben bu birkaç seneyi. Amaa hep kötü şeyleri görmemek lazım değil mi :) Mesela bir blogumun olacağını da hiç düşünmezdim bir sene öncesine kadar ve burada olmaktan çok mutluyum :) Sonra geçen bahsettiğim gibi Instagram üzerinden bir arkadaş grubu edindim ve böyle bir beklentim de yoktu. Birlikte çok güzel şeyler paylaşıyoruz. Diğer soruya geçelim :)

2. Son 1 yıl iyi mi geçti yoksa kötü mü?

Üstte biraz cevaplamış oldum. :) Güzel şeyler de oldu tabii anlattığım gibi; ama genel anlamda kötü geçen bir seneydi benim için. 

3. Hedeflerimi gerçekleştirebildim mi?

Ben ilk sorudan her şeyi cevaplamışım galiba :D Hayır, hedeflerimi gerçekleştiremedim. 

4. Neler öğrendim?

Bunu aslında biliyordum; ama bir kez daha öğrenmiş oldum. İnsan yalnızdır her zaman. Yani her şey kişinin kendisinde bitiyor. Dışardan gelen destek ve yardım önemli olsa da insan kendine yardım etmek istemeyince hiçbirinin önemi kalmıyor. 

5. Neler Deneyimledim?

Aslında yeni bir deneyimim olmadı geçen bir senede. İspanyolca seviyemi biraz artırdım. İlk kez ağır bir depresyon deneyimledim. Çok uzun bir süre sevdiklerimden ayrı kaldım.

6. Kendimi daha mı yaşlı hissediyorum yoksa genç mi?

Kesinlikle 5 yıl daha yaşlı hissediyorum kendimi. 

7. 1 yıl sonra nerede olmayı umuyorum?

Ben artık çok da güzel şeyler umut edemiyorum, inancım kalmadı. Ancak annemin evliliğinden kurtulmuş olmasını ve bizim farklı bir yerde yaşadığımız günleri görmeyi umuyorum. Sevgilimin okulunun bitmesini umuyorum. Bir işe girebilmeyi umuyorum. İlk cümleden sonra yine bir sürü şey saydım değil mi :D

Tekrar bu mim için teşekkürler. :)

Yorumlar

  1. Son zamanlarda ben de blogla ilgilenmeye başladığım için mutluyum. Edebiyatı sevdiğim için hikaye falan paylaşmak için başladım ama sonra kafama göre takılmaya karar verdim. Burada çok insan tanımak da güzel. :) İşsizlik konusunda gerçekten kötü döneme geldik. Çok tecrübeliler bile şimdi iş bulamıyor. Stres yapmamak için kendimi sevdiğim şeylere verdim.
    Güzel bir paylaşım olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer özel bir amaç için açılmadıysa yani kişisel zevk için yazıyorsak bence blogu çok da kısıtlamamak lazım. İçinde farklı farklı şeyler olan blogları okumayı daha çok seviyorum ben :) Yazara daha çok yakınlaştırıyor beni.

      Sil
  2. Bazı sorulara sanırım cevaplarımız ortak :-)) is Pandemi herkesi bir şekilde ortak bir paydada birleştirdi.. Umarım istekler ve hayaller gerçekleşir 🙏☺️

    YanıtlaSil
  3. Katıldığınız için çok teşekkür ederim, çok güzel cevaplamışsınız soruları:)
    Her ne kadar kötü geçen bir sene olmuş olsa da bu yılın size bir blog kazandırmasına sevindim, yazılarınızı keyifle okuyorum:)
    Umarım bu sene çok çok daha iyi geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım hepimiz için daha güzel zamanlar gelir.

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı kesinlikle , umarım bu sene daha güzel geçer hep birlikte bu virüsü aşmış oluruz:)

    YanıtlaSil
  5. umutsuzluk çok saçmaaaaa, yok öyle birşey, annen konusu çözülcek, senin yüksek ve doktora olcak, işe de gircen, nabeeer :)

    YanıtlaSil
  6. Hahah tüm cevapları ilk sorudan mı aldık ne :D
    Pandemi zor bir süreçti yani süreç. Umarım seneye tüm bu zorlukları atlatmış oluruz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar