Reality Show


Televizyonda en ilgimi çekmeyen şey Reality Show olmuştur. Ta ki Netflix'te Circle'ı izleyene kadar :) ABD Circle'ının 2. sezonu bu ara çıktı ve şu ara kafamı dağıtmamı sağlayan tek şey bunu izlemek diyebilirim. Keşke daha çok bölüm olsa da izlesem. Biraz programdan bahsedeyim dedim. Çünkü daha önce bu tür bir şey görmemiştim. 

Hani çok eskiden biri bizi gözetliyor evleri vardı... Onun gibi apartman daireleri var her odasında kamera olan. Ancak bu programda yarışmacılar birbirlerini hiç görmüyorlar ta ki elenene ya da yarışmanın sonuna gelene kadar. Her yarışmacı kendine bir sosyal medya hesabı gibi bir hesap yaratıyor. Kimse birbirinin gerçek kimliğini bilmiyor. Böylece bazıları kendileri olarak bazıları da bir başkasının fotoğrafını, hayat hikayesini vs. kullanarak yarışmaya katılıyor. Amaç yarışma boyunca fenomen/en sevilen kişi olarak başkalarını eleme fırsatını kazanmak ve yarışma sonuna kadar kalabilmek. 

Bu kişiler grup oyunları sayesinde, bireysel sohbetlerle vs birbirlerini görmeden tanımaya çalışıyorlar. Tabii kendilerini yarışma sonuna kadar götürebilecek ittifaklar kurmaya çalışıyorlar. Ayrıca program farklı ülkelerde çekildi. Farklı kültürler vs görmek için de keyifli bir program olduğunu düşünüyorum. Benim favorilerim genelde farklı kimliklerle katılanlar oluyor. Tehlikeli olsa da oyunun hakkını vermek için en iyisi bu bence. :) Genç rolü oynayan bir dede, kadın rolü oynayan erkek ikiz kardeşler, çocuğunun kimliğini kullanan bir teyzeyi bu programda görmek çok eğlendirdi beni :) Böyle işte... Ha bir de kazanan 100.000 dolar kazanıyor; ama bu beni ilgilendirmiyor tabii :D Bana mı kazanıyorlar sanki. 

Yorumlar

  1. Listeme aldım, ilgi çekici duruyor :-))

    YanıtlaSil
  2. Ilginç, güzel bir programmış;) Netflix aboneligim yok malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette dizi sitelerinde var mı diye baktım; ama yokmuş :( Biz de amcamın aboneliğini sömürüyoruz işte :)

      Sil
  3. BBG zamanında güzeldi. Netflix'ten buna da bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz küçüktüm BBG zamanı, belki de o yüzden pek ilgimi çekmedi. Umarım seversiniz. Kafa dağıtmak için uygun gibi. :)

      Sil
  4. teşekkürler, hoş olabilir izlemek hıhıms :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar