Ordan Burdan

Merhaba herkese :)


Hayatımda hiç kimseyi bilmiyorum ki hayatında hiç trip atmamış ya da trip yememiş olsun :D Ben bugün hayatımın en saçma ve komik tribini yedim. :) Damacanada su bitti ve ben her zaman olduğu gibi yeni damacanayı mutfağa götürdüm ve suyu değiştirdim. Sonra aniden babam geldi ve bana dedi ki: "Bu kadar mı olduk cidden ya, niye beni çağırmadın değiştireyim?" Yahu be adam! Üniversiteden döndüğümden bu evde damacanayı hep ben değiştiriyorum. Çünkü elim var kolum var :D İhtiyaç duyulmak istiyor sanırım. Ama hayatımda hiçbir an yanımda olup bana destek olmadığın için hep kendi başımın çaresine bakan biri oldum :) Şimdi boşuna trip atma bana. 



Bugün Twitter'da dolaşırken şöyle bir haber gördüm. Gülmekle ağlamak arasında kaldım. O kadar insan var ki potansiyelleri hiç oluyor bu ülkede... 


Son olarak da size bir arkadaşımı tanıtmak istiyorum. Kendisi benim üniversiteden arkadaşım. Aynı bölümdeydik ve ilk sene aynı apartta kalıyorduk. Kendisi hazırlık senesinde meme kanseri olduğunu öğrendi. Okulu dondurmak zorunda kaldı. Genç yaşta çok sık karşılaşılmayan bir vaka bu kanser türü. Kendisi çok uğraştı iyileşmek için. Neyse ki atlattı. :) Kırmızıyı çok seven, çok neşeli biridir. Farklı programlara katıldı, sevimli biridir :) Dün podcast yayını yapmaya başladığını söyledi. Henüz ben de dinlemedim. Bu gece dinleyeceğim; ama buraya da linki bırakmak istedim. :) 

https://open.spotify.com/show/66kgoTqTXs8ecqsrnPnriK?si=2nipuVwyT4i8DgpWVOtaVg

Not: Dünkü yazıdan sonra gelen tüm yorumlar için hepinize tekrar teşekkür ederim. 

Yorumlar

  1. Damacanayı ile başlayan bir yazı ne gelecek acaba diye merak ettirdi:-)) Bir süre böyle olması normal. Keyifli bir hafta sonu olsun:-)

    YanıtlaSil
  2. Erkeklerde bu çok garip bir şekilde var ya "ben varken sen neden yapasın" diyorlar sanki cidden bizim elimiz kolumuz yokmuş gibi :) Benim öyle kavanoz açtırmışlığım var da artık hiç öyle numaralara girmiyorum direkt yaldır yuldur yapıyorum kendim çünkü yapabiliyorum :D
    Hawking'le ilgili tweet cidden bir noktada hem komik hem de üzücü. Hatta bana sorarsan üzücü kısmı biraz daha fazla ama gel de anlat tabi bunu insanlara.
    Arkadaşının böyle bir şey yaşamasına üzüldüm şu an iyi olması cidden sevindirici :) Yayınlarına ben de şimdi bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinir bozucu olan daha önce hiçbir şeye yardım etmiyor oluşu :D Boşanmayı duyunca birden her şeyi yapmaya çalıştı. İhtiyaç duyulmak istiyor; ama bizim yardımcıya ihtiyacımız yok :)

      Sil
  3. Trip olayınız güzelmiş tabi geçmişe götürmeden :))

    YanıtlaSil
  4. Belki yılların pişmanlığı başına vurmuştur. Belki de seni kazansın diye rol yapıyordur. Doğrusunu Allah bilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece annemin değil benim de yıllarımı mahvettiği için ben objektif şekilde yaklaşamıyorum olaya :)

      Sil
  5. Tweet o kadar haklı ki :)
    Damacana konusunda ise siz haklısınız bence :)) Bazen bazı şeylere söylenecek söz olmuyor. Şaşırıp kalmak ile yetiniyoruz.
    Arkadaşınızın yayınını dinledim. Takipteyim 🌸😊

    YanıtlaSil
  6. baban sana iyi gözükmek istiyo gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kandırmaya çalışıyor :D Ama 13 yaşındaki kardeşim bile inanmaz bunlara

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar