İdol Nedir, Nasıl Olunur?


İdol kelimesini daha önce cümle içinde kullandığımı bile hatırlamıyorum. O yüzden bu başlığı atıp böyle bir yazı yazmak gülünç geliyor şu an. Ancak bugün birinin idolü olduğumu öğrendiğim için kendime bunu hak olarak gördüm ve buradayım işte :D

Benim idolüm hep çok çalışan insanlar oldu. Ama çalışırken gülmeyi bilen insanları idolüm gördüm hep. Hayatta bir amacı olan insanlara hep hayran olmuşumdur. Ancak şunu fark ettim ki insan genelde idolü olarak gördüğü insanları çok yakından tanımıyor. Yani biz bazı özelliklerini ve bazı gerçekliklerini bildiğimiz birinin karakterini kafamızda istediğimiz gibi tamamlayarak bunu idolümüz yapıyoruz. Ancak kimse idol olacak kadar harika değil gibi...

Peki ben kimin idolü oldum? Kardeşimin :D Dediğine göre ben her zaman çok haklıymışım ve çok doğru şeyler söylüyormuşum. O yüzden de onun idolü olmuşum. Herkesin aradığı farklı bir şeyler var idollerinde. Kimi için bir yetenek kimi için güzellik kimi için bir özellik... Ben aslında idol olarak belirlenecek son insanlardanım :D Ne bir şey başardım elle tutulur, gözle görülür ne de çok iyi denilebilecek bir kişiliğim var. Yetenek desen de herkesin bir yeteneği vardır zaten. Bende de orta seviyede var bir şeyler işte. 

Benim de onda beğendiğim bir sürü özelliği var. Mesela inatçı olması. Dediğini yaptırana kadar bırakmaz insanı. Bense çabuk pes eder, durumu kabullenirim. Bu yüzden o kadar çok şey kaybettim ki. Salak ben. 

Ben bir idolde ne ararım peki? Bir insanda yetenek olması, iyi bir karakter olması her zaman yetmiyor. Önemli olan bunları kullanarak bir şeyler başarmak. Evet. Benim en büyük korkum başarısız biri olmak sanırım ve oldum :D Her an bir şeyler okumak öğrenmek isteyen, yetenekli biri olarak 25 yaşında depresyonda, işsiz, sürekli evdeki sorunları düşünen biri olacağım aklıma gelmezdi. O yüzden başıma geldi demek ki :D O yüzden idolüm diyebileceklerim hep çok başarılı insanlar oldu. Güçlü, inatçı insanlar. Sizin bir idolünüz var mı? Sizce bir idolde hangi özellik olmalı?



Yorumlar

  1. 25 yaşında başarısız oldum demek, kendine yapabileceğin en büyük haksızlık bence. Aynı evde yaşayanlar birbirini idol olarak seçiyorsa, emin ol ki bunda gerçeklik payı vardır. Çünkü ev dışında birinin gerçek hayatına, gerçek duygularına vakıf olmak çok zordur. Bu yüzden kardeşin seni idol seçtiyse emin ol gerçekçi bir yanı vardır. O yüzden kendini başarısız ve sıradan kabul etme:-)) Benim idolüm var mı? Yok:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yok sanırım idolüm :) Şımarttı beni öyle görmesi tabii. İnkar edemem :)

      Sil
  2. Bu yaşıma kadar kimseyi idol olarak görmedim.
    Bu yaştan sonra da olmaz herhalde
    :))

    YanıtlaSil
  3. Bir idolün özellikleri konusunda size kesinlikle katılıyorum.
    Benim idolüm küçüklüğümden beri dayım olmuştur. Kendisi çok başarılı bir işletmeci. Okuduğu okulları,başarısını hep duymuşumdur. Bu yüzden idolüm o :)
    Ben ise arkadaşlarımın idolü oluyorum da o kadar da idol olabilinecek bir şey olduğunu da pek sanmam yani :):) Güzel bir konuydu. Teşekkürler 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :) Ben de hep gıcık olmuşumdur dayıma :D Ama şimdi idolüm olmasa da severim :)

      Sil
  4. idolsun işte kardeşine ya hep idol kalmak için başarılı olcan mademsi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar