Cumartesi Sohbeti #1

Bu ara blogdan soğudum biraz nedense. Açıp bir şeyler yazmak, okumak istemedim. Sanırım biraz tekrara düştüğümü hissettim. Aslında içerikler konu olarak farklı; ama konsept aynı olduğu için o şekilde hissettim sanırım. Hafta sonu için sosyal medyada görüp üstüne konuşmak istediğim, ortaya karışık bir şeyler yazacağım bir konsept olsun istedim ve geldim :) Burayı çok siyasi yazılar için kullanmak istemesem de Twitter da paylaştığım bazı postlar yüzünden içeri atılacağımı düşündüğümden biraz da burada dalgasını geçmek istedim bazı şeylerin :) Burası daha güvenli geldi :D Neyse bakalım. Serinin ilk yazısı olsun bu da. 


Bunu görünce aklıma sanırım TLC'de geçen sezon başlayan bir program geldi. Annelerine aşırı bağımlı erkeklerin sevgilileriyle ve anneleriyle olan ilişkileri çekiliyordu. İnanamayacağınız olaylar var programda :D Her neyse... Kadın çocuğun başka hiç fotoğrafı yokmuş gibi gitmiş burada kadını keserek paylaşmış çocuk gibi :D Teyze bir sakin ol ya :) Kendini komik duruma düşürüyorsun.


Bazı insanlar ilişkide saygı olması fikrini bir türlü kabul edemiyor nedense. Herkes kendi bedeninden ve kendi hayatından sorumlu. Evlenecek kişi bunu dert ediyorsa evlenmez olur biter :)


Son zamanlarda gençliği bu kadar iyi tasvir eden bir karikatür görmemiştim. :D Kısa sözle çok iyi anlatılmış durum.


Ay gerçekten :D Her gidi günler.


Bugün bu olaya çok sinir oldum. 23 Nisan'da çocuğa bir şekeri çikolatayı çok gören ve bunu sırf biz Müslümanız ha oruç tutuyoruz diye gösteriş için yapan bir aile bakanı... Çok yazık. Bir de kendisi çocuğun korunmada olduğunu ifşa etmiş saçma bir şekilde. Biyosiyaset hepimizi mahvedecek, bitirecek yavaş yavaş. Hepimiz bir politik oyunun aracı olarak yok olup gideceğiz gibi hissediyorum. 


Yorumlar

  1. Lütfen soğumayın. Emeğinize sağlık kara mizah gibi bir yazı olmuş :)))

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir seri ve bu seri tutar:-) Son haber gerçekten anlaşılması zor ve sinir bozucu bir haber... Kötü olan ise bir inanışı yanlış insanların temsil ediyor olması yada ediyor gibi görünmesi.. Daha da kötüsü insanların bunu anlayamaması...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli şeyler paylaşmaya çalışacağım ama sonuncuya dayanamadım :)

      Sil
  3. Ramazan diye çocuğa ikram edilmez mi hiç:(

    YanıtlaSil
  4. ''Yemeğin suyun var...'' görseli tamamen içimi yansıtıyor. Sonuncusu ise... Söyleyecek laf bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O görsel hepimizi çok güzel anlatıyor :) Haftaya bir tane daha buldum.

      Sil
  5. Ben de sevdim. Devam ederim umarım :)

    YanıtlaSil
  6. Bazı annelerde böyle sendromlar var maalesef.. "Mantık" denilen şeyin ülke genelinde çoktaaaaaan kaybedildiğini burdaki yazın da çok net ifade ediyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar