Yaşayan Duvarlar

Yer işaretlerine eklediğimi sanıyordum; ama unutmuşum. Bir yazısına yorum yaptığım fotoğraf çekmekten çok hoşlandığını söyleyen ve kendi blogunda da birkaç tanesini paylaşan bir arkadaş vardı. Buralardaysa ona selamlarımı iletiyorum öncelikle. Ben de her ne kadar fotoğraf sanatından anlamasam da fotoğraf çekmeyi severim; ama fotoğrafta kendim olmamak şartıyla seviyorum. :) Doğa fotoğrafı, duvar ve kapı fotoğrafı ve bazı tarihi binaların fotoğrafını çekmek hoşuma gidiyor. Bugün arşivimdeki eski günlere gidip bazı duvar fotoğrafları buldum. Onları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Belgrad, 2017



Ohrid, 2017


Podgorico, 2017


Tiran, 2017


Silistre, 2019


İzmir, 2019



Yorumlar

  1. Hepsi de çok güzeller. Bunlar da bir sanat. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapanların eline sağlık. :) Ben çok seviyorum bir yerde yürürken yan sokağa döndüğümde böyle duvarlarla karşılaşmayı.

      Sil
  2. Sanatsal fotoğraflar :) Güzel yakalanmış :)

    YanıtlaSil
  3. en son fotograf galiba en cok hoşuma giden oldu ...

    YanıtlaSil
  4. Sokak fotoğrafçılığı ve duvar fotoğrafları gerçekten çok ilgi çekici ama ben bu tür fotoğraflara "yaşam öğesi" dediğimiz insan unsurunun katılması taraftarıyım. Siz olmasanız bile başkaları bu karelere eklenebilir:-)) Şimdiden keyifli haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben genelde yalnız gezmeyi seviyorum. Gelişigüzel insanları da fotoğrafa dahil etmekten çekiniyorum aslında. Ama çok güzel fotoğraflar çıkıyor o şekilde de. :)

      Sil
  5. Çok güzel. Çok hoşuma gidiyor. Bende yapmayı çok isterim ama en ufak hatam ile mahvetmekten korkarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize kalan anılar işte. Kötü olsa da çekiyorum ben. :)

      Sil
  6. Belgrad'daki o duvar şahaneymiş, ikinci beğendiğim de İzmir'deki oldu :) Neden sıralama yaptım şimdi bilmiyorum ama en çok o kızlı duvardan etkilendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim birincisi :) Ama hepsini çok seviyorum.

      Sil
  7. kapı fotisi mi ilginçli, eski ahşap kapılar o zamansaaa :) duvar resimleri oleey, balkan gezisi yapmışsın yaniiii :) o zamansaa binalar, kapılar serisi de yaaap ve doğaaa :) duu ben de istanbul duvar resimlerini koyayım bloguma yazılara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur. Biraz gezmiştim; ama o kadar kısa sürdü ki hiçbir şey anlayamadım :) Yine de keyifliydi.

      Sil
  8. Bı ara bende paylaşıyordum duvar resimlerini.
    Favorim son resim . Çok güzel. Hatta müthiş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar