Pencereden Bir Baktım


Gündüz hava karanlık olduğunda benim de içime bir sıkıntı geliyor

Pencereden dışarı şöyle bir bakıyorum...

Ne bir ağaç, ne güneş...

Sadece inşaat sesinin arkasından azıcık gelen birkaç kuş sesi.

Bakmaz olaydım diyorum. 

Ben de işte ne yapayım

Telefona, bilgisayar ekranına güzel manzara temaları yapıyorum...

Bari diyorum bunlara bakınca bir içim açılsın. 

Eskisi gibi gitar çalmıyorum.

Eskisi kadar şarkı söylemiyorum. Bunlar bile içimden gelmiyor.

Neden bilmiyorum. Artık yapmayı sevdiğim şeyleri yaparken bile ağlarken buluyorum kendimi

İnanılmaz sıkıldım. 

Eskiden her şeyi zamanında yapardım, çalışmayı severdim, bir şeyi asla yarıda bırakmazdım..

Şimdi o kişiyi o kadar arar oldum ki. 

Sadece gecenin olmasını ve uyumayı bekliyorum. Sonra yeni bir gün başlayınca yine sıkılıyorum. Tek keyif aldığım şey uzandığımda kedimin gelip koluma yatması ve onun nefesini dinlemek. 

Böyle. Bu kadar. Şöyle güzel bir manzara fotoğrafı koyayım buraya da. 

Yorumlar

  1. Bu evde kalmalar herkesi iyice kapattı gerçekten... İnsan giderek hiç bir şey yapmak istemiyor, umarım bu durumdan bir an önce çıkarız :) Güneş'i görür, güzel manzaraları gezmeye gideriz :)

    YanıtlaSil
  2. Geçecek.... :( az sabır, inan hepimiz aynıyız

    YanıtlaSil
  3. Artık pencerelerden bakınca yeşili-ağacı görmek zorlaştı. Betonlara tapan insanlar olduk. Etrafımızı betonlarla çevirip yeşil görmek için kilometrelerce yol tepiyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Evimin karşısındaki okulda bir sürü ağaç vardı ve o ağaçlar siyasilerin Milli Ağaçlandırma Günü diye bir sürü tweet attıkları gün kesildi. Çok canım sıkılıyor bunları düşündükçe.

      Sil
  4. Bu sıra hepimiz öyleyiz :( Geçecek inşallah, güzel güneşli günler başlayacak..

    YanıtlaSil
  5. selam, bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyor. sanki sohbet tadında. umarım devam edersiniz yazmaya..
    görsel de harika gerçekten.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni mutlu etti. Umarım devam edeceğim. Bana da iyi geliyor yazmak.

      Sil
    2. günaydın. bloğunuza ABONE OL kısmını da eklerseniz çok sevinirim. takip etmek isterim sizi.

      Sil
  6. geçecek geçecek sabıır :)

    YanıtlaSil
  7. Paylaştığınız fotoğrafa aşık oldum... hepimiz çok gergin ve mutsuzuz bu da her şeye yansıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim. Umarım daha iyiye gider her şey kısa sürede.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar