Minik Rica


Herkese merhaba. :)

Şirin bir giriş yapayım ki çünkü bir ricam olacak sizlerden. :) Sevgilim 8 senenin sonunda nihayet üniversiteyi bitirecek. Evet, kutlama balonları :) Kendisi tezinde kullanmak için bir anket düzenledi ve bu anketi dolduracak erkek katılımcı arıyoruz. :) Buraya linkini bırakıyorum. 10 dakikada biter diye düşünüyorum. Tanıdık varsa da gönderebilirseniz çok sevinirim :) 

Yeşil Pazarlamanın Erkek Tüketicilerin Satın Alma Davranışındaki Rolü

Bir de bu ara sürekli dinlediğim bir playlist paylaşayım diyorum sizinle. Hem anketi doldururken de fena olmaz arkada çalsa. Ben evde çok ses olduğu zamanlar bir şeyler okurken ya da bir şeyler yazmaya çalışırken enstrümantal müzik açarım kendime ki kafam çok karışmasın. Favorim aslında piyano ve çello; ama bu playlist nedense çok hoşuma gitti. Ukulele dinlemeyi severim; ama uzun süre enstrümantal olarak hoşuma gitmez diye düşünüyordum; ama bayağı sevdim. O zaman iyi dinlemeler :) 

Ukulele playlist :)



Yorumlar

  1. playlist e bakayım piki tişkirs :) bikaç blogçu var onlara söyle belki gelip yaparlar anketini ki, szgnbsl, mustafa özbek, eğitim pınarı, kaplan diary gibi :) yeşil pazarlama ne kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pazarlamayla ilgili pek şey bilmiyorum; ama pazarlamaya yönelik çevreci bir yaklaşım. :) Hem pazarlanan ürünlerin hem yapılan reklam, dağıtım, ambalaj gibi şeylerde çevreye duyarlı olunmasına dikkat ediyorlar.

      Sil
  2. Maalesef erkek değilim. :(
    Yardımcı olamayacağım :(
    Ukulele nasıl güzel öyle, mavi desenli, ilk kez böyle süslüsünü görüyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez gördüm. Pinterestte çok güzel görseller buldum rengarenkler :)

      Sil
  3. Anketi doldurdum. Ancak 1nci sorudan sonra onunla ilişkili 3üncü soruda biraz zorlandım. Birde bazı soruların cevabını kesinlikle katılmıyorum demek yerine hayır yapmadım demek kendimi daha iyi hissetmemi sağlardı:-))) İletirsiniz arkadaşınıza:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anketi taslak olarak bir yerden almaları istenince değiştiremedi maalesef :) Teşekkür ederiz.

      Sil
  4. Lütfen adımı Mustafa Özbek, olarak yorumla ve beni uyandır. Anketi müsait bir zamanımda yapacağım. Dile kolay yahu 8 sene.

    YanıtlaSil
  5. Hay Allah, sorular çok tekrar ediyor. Eskişehir adıyla hemen bitirdim testimizi. Vatana millete hayrolsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar