Güncel Durum

Herkese merhaba. 

Arada tüm konulardan bağımsız neler yaptığımdan, ne durumda olduğumdan bahsediyorum biliyorsunuz ki... Bugün de pek vaktim olmadığı için bazı şeylerden haberdar etmek istedim sizi. Öncelikle hafta sonu planından bahsedeyim. Bu hafta sonu genelde çalışarak geçecek. Bir de Bilkent Üniversitesi kadın zirvesine katıldım. Aşağıda programın tamamını görebilirsiniz. Bazı konular ve konuklar ilgimi çektiği için başvuru yapmıştım. Özellikle bugünün ilk konusu, nüfus politikalar, kürtaj hakkının yer aldığı konuşma çok ilgi çekiciydi benim için. Geçen dönem de sosyolojide toplum ve nüfus adında bir ders almıştım ve devletin kadın bedeni üzerinde nasıl bir tahakkümü olduğu, nüfus politikaları, yapılan propagandaların ne kadar gizli; ama aynı zamanda ne kadar görünür olduğu gerçekten ilgi çekici. Umarım yarın dinlediğim şeylerden de çok şey öğrenebilirim.



İkinci olarak bahsetmek istediğim şey şu ki. Burada yaptığım paylaşımlar nedeniyle beni takip edenler ne tür sorunlarım olduğunu biliyor. Ancak ben normal hayatımda bunları yansıtan, yansıtabilen biri değilim. Bu yüzden bu tür sorunlardan bahsettiğimde, depresyonda olduğumdan bahsettiğimde en yakınım olan insanlar bile beni ciddiye alıp dinlemiyor. İşi dalgaya vuruyorlar. Burayı benim için bu kadar kıymetli kılan en önemli şey de bu. Ne annem dediklerimi ciddiye alıyor, ne sevgilim. Çünkü beni tanısanız ve yakından görseniz hep gülen biriyim. En kötü durumda bile her şeyi şakaya vurabilen en zor durumda bile her şeyi hallederiz tavrını koruyabiliyorum. Böyle bir durumda kendimi kimseye inandıramazken bana inanan bir arkadaşım oldu. Üniversiteden, yakın bir arkadaşım. O kadar iyi geldi ki bana. Bir gün kargo geldi. Bana o yollamış. İçinde not var, patlayan şeker var :) Bana inanan biri olduğunu görmek çok iyi geldi açıkçası. Diğerlerini suçlayamıyorum. Bana inanmamaları normal geliyor açıkçası. Ama kırıcı oluyor bazen. Annem zaten her şeye muhalefet olan biridir :) Direkt şu moda geçer "Demek ki ağlamak istemişsin, üzülmeyi sen seçiyorsun, ağlamayı seviyorsun demek". Bazen çıldırıyorum bu laflara. Kimse ağlamayı sevmez. Belki de ağlamaktan başka yapacak hiçbir şeyim yok şeklinde düşünecek kadar çaresiz hissediyorum kendimi. Her neyse. Uzatmak istemiyorum daha fazla. Programın son bölümü başlayana kadar kitap okuyacağım. :) Güzel hafta sonları diliyorum herkese. 

Yorumlar

  1. Size de iyi hafta sonları :) Bazen insanlar en yakınlarıyla bile bir çok şeyi paylaşamıyor haklısınız, insan kendi yalnız ve çaresiz hissediyor. Buraya gelip bir şeyler yazmak iyi geliyor...

    YanıtlaSil
  2. "En kötü durumda bile herşeyi şakaya vurabilen" çok güzel bir cümle

    YanıtlaSil
  3. Benim annemde çocuklarına küser anasına giderdi. Günlerce gelmezdi. Gidemediği zamanlarda da yüzümüze bakmaz. Yapılan yemeği yemezdi. Ki bazısı hâlen devam eder.
    Bunlara çok takılmadım aslında. Ortanca ablam çok takılmış. Şimdi şimdi düşününce değişik geliyor tabi.
    Anlaşılmamak kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Aynı şey farklı kişileri farklı şekillerde etkiliyor. Aile ilişkilerinde ufak da olsa bir tuhaflık olmayan yok gibi zaten :)

      Sil
  4. Blogların en güzel yanı bu. İlginç ama tanımadığınız insanlara derdinizi daha rahat anlatabiliyorsunuz ve sizi mutlaka anlayan biri çıkıyor:-) Size de keyifli hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş. Daha önceden buraya gelmeyi isterdim. :)

      Sil
  5. hımm güzelmiş seminer eveet, bilkent çok severim yaa, konserler de güzel oluyo bi dee :) diğer konu ilginç, annen ve erkek arkadaşın inanmıyor, belki abarttığını düşünüyorlar, aman bak inanmasınlar yani sen kötü olma da inanmak durumunda kalmasınlar, doktordan ilaç alınca filan inanırlar, bu arada sen yani kendine bol tahlil yaptır yaa, başka bir hastalığın getirdiği bir durum da olabilir,başka hastalıklardan da olabiliyor anksiyete, depresyon :) patlayan şeker hoş idii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. B12 eksikliği yapmıştı önceden. Onun için her ay iğne oluyorum; ama 1 aydır farklı fiziksel belirtiler var. Onlar için test yaptırmayı düşünüyorum. Erteledim pandemiden dolayı; ama bekleyemeyeceğim daha çok sanırım. Çünkü bu işin sonu yok gibi :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar