Bir Temenni Daha



8 Martta yazdıklarımın, son ağaç ev yazımın üstünden daha ne kadar geçti ki... Bir de dünkü olaya bakın. Biz ne dersek diyelim bu ülkede hep şiddete maruz kalan değil şiddet uygulayan haklı olacak demek ki. 8 Mart yazısında temenni ettiğim şey şuydu: "Umarım yaşamaya devam edebilmek için, var olan haklarımıza erişebilmek için bağırarak boğaz patlatmak zorunda kalmayacağımız, güzel 8 Martlar kutlayabileceğimiz zamanlar çabuk gelir ve bu zamanlar gelene kadar daha çok kayıp vermeyiz".

Bugünden sonra ne temenni ediyorum biliyor musunuz? Madem biri şiddet mağduru olacak, öldürülecek bari yaşamayı seven, dünyaya bir katkısı olan, çocuğu olan biri değil de bunların hiçbirine sahip olmayan ben öleyim hepsinin yerine. Hepsini yerine tek tek öleyim. Defalarca öleyim. Çünkü dünya böyle bir yerse ben sonraki güne uyanmak istemiyorum artık. 

Yorumlar

  1. yaa tamam deme böyle şeyler.

    YanıtlaSil
  2. Yapma ya, neden böyle düşünüyorsun ki? Dünyada hala güzel şeyler olduğuna inanıyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. Dünya böyle bir yer değil. Türkiye’de yasalar ve bu yasaların yaptırım gücünü kontrol etmesi gereken sistemler çalışmıyor, olay maalesef bu kadar basit. O nedenle İstanbul Sözleşmesi! Hemen şimdi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmak istiyorum dünyanın böyle bir yer olmadığına.

      Sil
  4. Çok üzgün ve kızgınım. İçinde hep bir umut taşıyan insanların içindeki kalbi söküp almak gibi bir şey bu yapılan :/

    YanıtlaSil
  5. Bu olayların fazlalağını biliyoruz ama medya, bu işi para odaklı bize sunanlar arasında. Onlar şiddet olayını halkı bilinçlendirmek adına değilde daha çok izlenme uğruna bize sunuyorlar. Bu kısmı geçelim ve aklıma düşürdüğünüz " Bedenim o kadar büyük olsun ki yalnız cehennemde ben yanayım." alıntısını düşünelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medyanın anlatım biçiminin yanlış olduğunu ve bazen farklı çıkarlar için de bunları bu şekilde yansıttığını düşünüyorum ben de. Hem şiddet hem de tacize maruz kalmış olan kadınlardan sadece biri olarak diyebilirim ki olayların gerçekten çok sayıda olduğu da aşikar. Ama artık kendimi hiç güvende hissedemiyorum. Hiç hoş değil.

      Sil
    2. İnsan, insanı tanıdıkça ona daha fazla bağlanıyor ve onun hakkında en azından genel fikirler öğrenmek istiyor. Sizin yazdıklarınızdan da öte başka bir siz olduğunuzu düşünüyorum. Umuyorum ki zaman zaman derin konularla da karşılaşırız.

      Sil
  6. olsuuun her şeye rağmen yaşamak güzel hayat güzel :)

    YanıtlaSil
  7. son yazımda sana uygun kitaplar vaaar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar