Ben Geldim


Ne zamandır yokum kontrol etmedim. Daha önce bu durum başına gelen oldu mu bilmiyorum; ama bir gün blog sayfasına girmeye çalışırken hata verdi. Sonra fark ettim ki Gmail hesabım şöyle bir uyarı eriyor: "Hesabınıza geçici süreliğine ulaşılamamaktadır". Ben de açıkçası enerjim olmadığı için nedenini öğrenmeye vs. çabalamadım. Birkaç gün boyunca bu devam edince kontrol etmeyi de bıraktım düzeldi mi acaba diye. Bugün tekrar girdiğimde sorun çözülmüş görünüyordu. Yarın itibariyle yine buralarda olurum diye umuyorum. :) Herkesi fazlasıyla özledim. Bugün biraz sizin yazdıklarınızı okurum artık. 

Yorumlar

  1. O uyarı neden çıkıyor acaba? Çok gıcık olurum bu gibi durumlarda. Bir sıkıntı çıkmasın da. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tür durumlarda hesabı kaderi ile baş başa bırakmamak lazım :-)) En azından bir şifre değişikliği iyi olabilir 🙏☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresini sadece bu blog için kullandığımdan pek sıkıntı olacağını sanmıyorum; ama yorumunuzu görünce değiştirdim. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Aaa, geçmiş olsun. Neyse tekrar dönmenize sevindim. Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Bu durumu pek yaşamadım doğrusu ...Umarım sizde de tekrarı olmaz..İnsan bazı günler hiçbir konuda sorun çıkmasın istiyor değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlu olmayan bir burası vardı. Burada da sıkıntı çıkınca sinirlenmedim değil. :) Umarım olmaz bir daha. :)

      Sil
  5. evet yoktun bir süre, hoşgeldin, bahar yorgunluğu olmalı sende :) başıma gelmedi hiç :)

    YanıtlaSil
  6. Bir daha olursa başka tarayıcı üzerinden girmeyi deneyeyim aklıma gelmemişti. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar