3 Mart Gecesi

Herkese merhaba. Buraya yazdığım ilk yazılardan birinde rüya günlüğü tutmaya başladığımdan bahsetmiştim. Yakın zamanda severek takip ettiğim Mustafa Özbek'in blog sayfasında, Siyah Ekran Dergi, Lucid Dream ile ilgili bir yazı okumuş ve ona da yorum yazmıştım. Sonra kendisinin de teşvikiyle net olarak hatırladığım bazı rüyaları burada da paylaşma kararı aldım ve ilkini paylaşıyorum. Onun yazısını da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. O zaman buyrunuz :)

Büyük bir evdeyim. Hasta, yaşlı bir adam var. Tam olarak hatırlayamıyorum kim olduğunu; ama belki de babamın babasıydı o adam. Kendisi tekerlekli sandalyede, kimseyle konuşmayan, bazen deftere bir şeyler not alan ve makineye bağlı yaşayan bir adam. 

Ama o da ne? Belli ki başımıza bir iş açacak bu adam. Uzun boylu olduğunu hatırladığım bir erkek var yanımda ve onu öldürmemiz gerektiğini söylüyor. Karşı çıkmıyorum, onunla gidiyorum. Salak, eldiven bile takmıyor eline! Kapıyı, lambayı o çıplak elleriyle açıyor, sandalyeyi itiyor ve adamın fişini hiç tereddüt etmeden çekiyor. İzliyorum... Ne bir şey yapabiliyorum ne de bir şey diyebiliyorum. Sadece izliyorum. Sonra kaçıyoruz.

Kaçmak aptallık olacak. Bir süre sonra dönüyoruz ve sanki evde değilmişiz de yeni gelmişiz gibi yapıyoruz. Evdekiler çoktan ayaklanmış. Olayın şokunu atlatmaya çalışıyor, bağırıyor, ağlıyorlar. Biri bizim yaptığımızı anlayacak diye ödüm kopuyor. İşte... Polisler de geldi. Şimdi mahvolduk. Çok gerginim. Şaşkın ve üzgün davranıyorum; ama evet, gerçekten bu şekilde hissediyorum. Adam kimseyle konuşmadığı ve hastalığından dolayı sorunları olduğu düşünüldüğünden fişi kendi kendine çektiği ve intihar ettiği düşünülüyor. Rahatlıyorum. Ta ki komşu gelene kadar. Adam sadece onunla konuşurmuş. Üzüntümüzü paylaşıyoruz onunla. O ara bir defter buluyorum; ama elimden alıyorlar. Korkuyorum. Sanki defterde katillerinin adını yazmış gibi hissediyorum; am bu mümkün değil ki. 

Polisler olay yeri sınırını tabancadan çıkan mermilerle çiziyorlar. Bu kadar gerginlik yeter. Uyanma vakti. 

Yorumlar

  1. Ay en heyecanlı yerinde uyanmışsınız her rüyada böyle olur zaten :) Hayır olsun... Ama resmen filmlik bir rüya devamı nasıl olacaktı acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece uyumadan Tess Gerritsen okumanın yan etkileri sanırım :) Ben de merak ediyordum; ama gerginlikten uyandım sanırım. :)

      Sil
  2. Hayır olsun diyelim. :)))
    Bende rüyamda, devletin erkekler için doğum kontrol iğnesi bulduğunu gördüm. Ve bunu eşime uygulayacaklarmış. 😂 iki çocuk bize kafi imiş. Üç olmasınmış.
    Aklımda nicedir çocuk fikride yok halbuki. Ama benimde 3ü istemediğim doğru.
    Bilinçaltı bu olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da değişikmiş :) 2'den fazlası çok zor olur gibi geliyor bana da hep. :)

      Sil
  3. Ay çok ilginç resmen korku filmi gibi

    YanıtlaSil
  4. Film gibi rüyaymış, gerilmemek imkansız. :) Ben de kaç defa herhangi birinin evimde öldüğünü, suçun bana kalacağını gördüm. Tabi ölüyü saklamaya çalışıyorum bir de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anlamı vardır illa ki :) Ama hiç anlamıyorum bu işlerden :)

      Sil
  5. Bu nasıl bir rüya böyle:-)) Suça katılıyor olsan da içinden istemiyor olman iyi diye düşünüyorum, yoksa daha ürkütücü bir hal alabilirdi bizim için:-)

    YanıtlaSil
  6. Çok samimiyim, güzel yazıyorsunuz. Üstüne burada benim de adımın geçmesi, beni çok mutlu ediyor. Benim için yazarlar diyarında, blog demeyi tercih etmemek için böyle diyorum, ayrı bir yeriniz var. Size sevgisel bir yakınlık duyuyorum. Aynadaki Yansıman olarak sizi, ruhunuzu, işleyişinizi, samimiyetinizi çok seviyorum.
    Samimi itiraflar bırakıyorum buraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum beni çok mutlu etti, çünkü ben de aynı şekilde hissediyorum sizin yazdıklarınızı okurken. :) İyi ki denk gelmişiz burada.

      Sil
  7. Ben ev ve 3 Mart Gecesi diye görüp tıkladım, film filan sandım. :) çok gerilimli bir rüyaymış, Freud olsaydı kim bilir neler derdi? :) belki bazı endişeleriniz bilinç altındaki endişeleriniz olabilir gibi geldi bana çünkü endişesiz insan olmaz diye düşünüyorum. İşin komiği ben de bu sabah çok gerilimli bir rüya gördüm hatta kalkınca arkadaşımı aradım:) o da vardı rüyamda. Başları iyiydi de sonunda yolumu kaybetmişim bir türlü bulamıyorum, telefon edeceğim arkadaşıma telefon bozuldu, kapandı, bir türlü telefon edemedim. Kim bilir hangi endişeler vardı kafamdaysa artık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Endişe hep var. :) Ben sık sık görürüm böyle rüyalar; ama geceleri gerilim kitapları okuduğum için olabilir diye düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar