İstiyorum



Bu dünyaya tutunamadıysam boşuna var olmayayım istiyorum


Yanan bir şeyin yok olan o külleri olmak istiyorum

İlkokulda daha alındığı gün kaybolan o silgi olayım istiyorum

Borçlar yüzünden ilk günden biten maaş olmak istiyorum

Sergide yüzüne bile bakılmayan resim olmak istiyorum

Restoranda kimsenin dokunmadığı, yemek sonrası direkt çöpe atılan meze olmak istiyorum

Pazarda hemen yırtılan, işe yaramaz, nefret edilen poşet olmak istiyorum

Dışarı çıkardığım karbondioksit hiçbir ağaca, bitkiye yük olmasın istiyorum

Hiçbir izim kalmayıncaya kadar...


Bu dünyaya tutunamadıysam boşuna var olmayayım istiyorum

Yorumlar

  1. İnsanın tutunacak dalının olmaması kendi kabahati mi hocam, başkalarının suçu :)

    YanıtlaSil
  2. Bazen insan bazı şeyleri kendinden olmasını istiyor

    YanıtlaSil
  3. saçmalamaaaaa, düşünme böyle şeyler, ülkenin durumundan bunlar hep, geçcek bigün işin de olcak paran daaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemin dışında kalan da içinde olan da mutsuz. İki ucu boklu ülke.

      Sil
    2. Deep gibi düşünüyorum bende şiir güzel ama unut hep olmalı değilmi:) sevgiler..

      Sil
  4. Mısralarınızdaki karamsarlık özgüvene sahip biri olduğunuzu gösteriyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski özgüvenimin birazı geri gelse bana iyi olabilir aslında; ama şu an dediğiniz şeye çok uzağım.

      Sil
  5. Yıllar önce bir kitapta şöyle bir cümle okumuştum: Dünyayı hep toz pembe görenler hep kapkara görenler kadar aldanmışlardır. Ama onlar kapkara görenlerden daha mutlu yaşarlar.

    Yorumunu size bırakıyorum. 🙂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar