İçimden Gelmedi #3

Alıntılarla süslediğim ilk yazımda Deeptone yoruma gelip ay ne karamsar şeyler bunlar gibi bir şey demişti sanki :) O yüzden bu sefer olumlu alıntılar bulmaya çalıştım defterimden. Fark ettim ki ne zormuş benim 4-5 yıldır tuttuğum defterlerde olumlu bir alıntıya rastlamak :D Neyse sırf bu yüzden gecikti bugünkü yazı :) Bakalım 5 tane çıkacak mı?


Sevgi bir başka alemdendir. Sipariş üzerine üretemeyiz. Ortaya çıktığında bastıramayız. Sevgi karar verebileceğimiz bir seçim değildir. 

Başlangıç, Dan Brown

Başarı, şevkini hiç kaybetmeden bir başarısızlıktan diğerine geçebilme kabiliyetidir.
Churchill

Eğer birine yardım etmek istiyorsanız susun ve dinleyin.
Ted Gibi Konuş, Carmine Gallo


Bir daha dünyaya gelirsem kedi olmak isterim. Günde yirmi saat uyuyup beslenmeyi beklerim. Oturup kıçımı yalarım. İnsan fazlası ile öfkeli ve sabit fikirli.
(Ben bu cümleyi tamamen unutmuştum :D Haha vallahi cidden her gün en az bir kez istiyorum bunu ben).
Kaptan Yemeğe Çıktı ve Tayfalar Gemiyi Ele Geçirdi, Charles Bukowski

Yaş yirmi olursa, akıllıca davranmamak akıllılıktır.
(Bak bu cümle de iyi geldi bana şimdi :)
Afrikalı Leo, Amin Maalouf)

Yorumlar

  1. Bu serinin ayrı bir güzelliği var, yazmak istemeyip burayı da ihmal etmiyorsun. Sanırım (#3) yazan kısım ömrümüz yeterse (#88) de olacak. :)

    YanıtlaSil
  2. Alıntılar çok güzelmiş. En çok da Churcill'inkini beğendim. Ne kadar da beni anlatıyor. :) Benim de bir defterim var ama sadece canım sıkkınken yazmak aklıma geldiği için iç açıcı şeyler yok pek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hep öyle :) Bu kadarını bulmak bile 2 saat aldı :)

      Sil
  3. Olumlamak güzeldir ya :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. 1 ve 3 benceeee çok iyiiii :) aferim sanaaaa her zaman bu kadar olumlu olman gerekmiyor amaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. Evet tam bir sevgi pıtırcığı :) Bence herkesin içinde var sevgi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar