Hiç Yoktan Dert Edinmek

Herkese merhaba :) Belirtmek isterim ki bu yazıyı yazmayı düşündüğüm andan beri düşündüklerime ve yaptıklarıma ben de güler oldum. Birazdan nasıl hiç yoktan dert üretildiğine şahit olacaksınız. Başlıyorum.


Evet. Ben kahveyi sevdiğim kadar bardak da seviyorum. Yani her şeyin olduğu bir mağazaya öylesine girdiğimde baktığım şeyleri şöyle sıralayabilirim: Kitaplar, asla alıp okumayacağım ama mağazada bakmaktan keyif aldığım dergiler, mumlar ve kupa bardaklar :) Bunlardan başka dikkatimi çeken bir şey olmuyor genelde. Ama bakıyorum diye sürekli alıyor değilim. Genelde bardaklarım çok çok eskidir. Bir tane 5-6 yaşımdan kalma Teletabili bardağım var mesela :) Bayılıyorum onu kullanmaya. Kırılana kadar da asla bırakmam kendisini :) Bir de orta okulda Matematik öğretmenime öğretmenler gününde aldığım bardağı çok sevip kendime de yeşilini almıştım, penguenli. O da hala favorim :) Anlayacağınız evde kaç tane vardır? 10 tane falan bardağım vardır bu şekilde. Şimdi hikayenin asıl kısmına geçiyorum.


Boyum 163 ve ailede benim dışımda herkesin boyu uzundur :) Bu yüzden dolaplar vs. genelde onların boyuna göredir. Bu yüzden makineden çıkan bu bardakları koyduğumuz dolabın da ben sadece ilk sırasına yetişebiliyorum. Diğer sıralara bakmak, bir şey almak için sandalye, merdiven falan kullanmam gerekiyor. Ama bunu yapmak için fazla üşengeç biri olduğum için mecburen sadece ilk sıradaki bardakları kullanmak zorunda kalıyordum. Bu durum beni inanılmaz rahatsız ediyordu. Çünkü benim için olması gereken şey hepsini kullanmayı geçtim, sırayla da kullanabilmek :) Yani kullanamadığım bardaklara haksızlık oluyor ve bu beni inanılmaz rahatsız ediyordu :D Ya şu an bunu gülmeden yazamıyorum, ama böyle biriyim cidden :D İnanamıyorum kendime. 


Bu beni o kadar irrite etmeye başladı ki bir çözüm bulmam şarttı. Odamdaki kitaplığın en alt kısmında kapalı bir dolap bölümü vardı. Orada da 7 sene önce kullandığım dil kitapları vs vardı. Sonra ben tüm bardakları koydum tepsiye o dolabın içine yerleştirdim. Şimdi sistem şöyle işliyor. :) Ben sırayla oradaki her bardağı kullanıyorum ve yıkandıktan sonra mutfaktaki o dolaba yerleştiriliyor. Sonra kitaplıktaki bardakların hepsini kullandıktan ve bitirdikten sonra tekrar mutfaktakilerin hepsini alıp kitaplık dolabına yerleştiriyorum. Böylece:

1. Hepsini sırayla kullanmış oluyorum.
2. Diğerlerinden daha çok sevdiğim birkaç bardağı daha fazla kullanıp diğerlerine haksızlık etmemiş oluyorum.
3. Boyumun kısalığını sürekli yüzüme vurmamış oluyorum. :)


Süper bir fikir bu süper. Ne diyebilirim ki :D Bu arada görsellerini koyduğum bardakların hepsi çok hoşmuş :)

Yorumlar

  1. Bende gülmekten okumakta zorlanıyorum :-D Şöyle bir düşününce çözüm gerçekten çok başarılı, daha da önemlisi artık diğer bardakların size küsmeyecek yada alınganlık göstermeyecek olması:-) Şimdiden yazı kadar keyifli bir haftanız olsun:-)

    YanıtlaSil
  2. Bardaklar harikaymış. Ben de mi biriktirsem? Ne zamandır Naruto karakterlerinin kupasını da istiyordum. :))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İlk tur kullanımları bitti :) Sistem güzel işliyor.

      Sil
  4. Bardaklara fırsat eşitliği vermişsiniz, ne şanslı bardaklarınız var. Bu özellik insanlarda bile yok henüz:))

    YanıtlaSil
  5. ha haaa çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar