Herkese merhaba. 

Nasıl oldu anlamadım, az kalsın bugün buraya gelip yazmayı unutacaktım. Olacak şey değil :) Aslında ağaç ev sohbetlerine katılmayı planlıyordum; ama şu an nedense içimden boş şeylerden bahsetmek geliyor. O yüzden okumasanız da olur bugün :) Hazırsanız başlıyorum. 

Bakalım neler hissediyorum, neler düşünüyorum hızlıca yazalım. 


Bu sabah uyandım ve her yerde kar olduğunu gördüm. Karın yağması dışardaki insanlar ve hayvanlar için kötü biliyorum; ama kar her zaman sevdiğim bir şey olmuştur. Yağmur gibi değil mesela çok daha asil ve güzel. Ayrıca saça düşen kar taneleri insanı prenses gibi hissettiriyor bence. Dün gece de evin önüne çıktık biraz. Evdeki kediye kar topladık. Kendisinin ikinci karşılaşması oldu karla ve pek sevmiyor :)

Evet uyandıktan sonra dedim ki bugün içinden güzel bir şeyler giymek geliyor. Normalde eve gelir gelmez pijamalarını giyen biriyimdir. Ama bu pandemi başladığından beri hep evde olunca artık insan pijama ne kadar rahat olursa olsun arada farklı şeyler giymek, güzel hissetmek istiyor. Ben de 3 yıl önce falan sevgilimin benim için seçtiği ve denediğimde çok beğendiğim bordo bir elbise giydim. Etek kısmı biraz geniş yani dönünce falan havalanıyor çok hoş :) Ama artık böyle gezmekten sıkıldım. Muhtemelen bu yazıyı bitirince spor yapmak için üstümü değiştiririm :) Bu arada ben kıyafet alışverişinden nefret ederim. Yani hem kıyafete para verme kısmı hem de dene çıkar, üstüne göre bir türlü bulamama kısmı beni çok sıkar. Çok ihtiyacım olmadığında da hiç giyecek alışverişi yapmam. Ama lazım olunca da hepsini birden alıp kurtulmak isterim. Çok şanslıyım ki sevgilim çok yardımcı oluyor. Bu biraz cinsiyetçi bir yaklaşım, farkındayım ve moda sektöründe erkek katkısının önemini de biliyorum; ama daha önce çevremde hiç öyle bir erkek tanımadığım için sevgilimle tanışana kadar kıyafetten vs. bu kadar anlayan bir erkek olamaz gibi geliyordu bana. Uzun zaman bundan haberim yoktu. Bir kış artık giyecek gerçekten bir şey bulamaz olunca kendisi de benimle gelmek istedi. Tüm kıyafet ve bedenleri kendisi seçti. Normalde benim "Bu bana olur mu hiç, denemem bile" dediğim şeylerin hepsini zorla denettirdi bana ve gerçekten kendimi çok beğendim :) O zamandan beri de bir şeye ihtiyacım olduğunda hep onunla gider alırım. Dikiş hatası, kumaş vs. bayağı anlıyor harika bir şey. Ben de birkaç şey öğrendim sayesinde :)

Sanırım biraz özlemişim kendisini. Her neyse. Yarın ağaç ev sohbetinde görüşelim. 

Yorumlar

  1. Ünlü modacıların erkek olmasından anlayabilirdiniz, bizlerin aslında bu konuda ne kadar zevkli ve tecrübeli olduğumuzu:-) Keyifli bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Hocam inanır mısın mart ayından beri totoma pantolon değmedi hahahahah :D ohhh haşurtmanı çek otur miis gibi vallahi :D

    YanıtlaSil
  3. Karın yağması hakkında çok benzer düşünüyoruz :) Mutlu olacakken aklıma dışarıdaki hayvanlar, insanlar, kazalar geliyor ve çok da mutlu olmamaya karar veriyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kıyafet seçme konusunda bende sizin gibiyim. Kedini karı sevmemesini hiç garipsemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene biraz oynamıştı aslında :) Ama demek meraktanmış o.

      Sil
  5. Uzun zaman sonra böylesine bir kar yağınca camın önünden ayrılamaz oldum. Gece uyumaya giderken bile o cam kenarından ayrıldığım için bir şeyler kaçıracakmışım hissiyatına bürünüyorum.
    Tabi sizin de belirtmiş olduğunuz gibi dış dünyayı düşününce biraz hüzün kaplıyor insanın içini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli tabii, ben de çok seviyorum :) Ama aklıma geliyor işte yine de

      Sil
  6. bordo ne güzel renk de mi giyimde :) iyi hadi şanslıymışsın. o kardan adam fotisi sen mi çektin çok keyifli bi foto yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben çekseydiim cidden çok hoş :) Bu hayvan fotoğrafları paylaştığım ve gezi fotosu paylaştığım yazı dışında hepsi pinterestten :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar