Güncelleme

Merhaba. Bugün sizlerle birkaç gelişmeyi paylaşmaya geldim.

Öncelikle uzun zaman sonra ilk defa dün ağlamadığım bir gün geçirdim. Bunu öğlen fark ettim ve gerçekten çok şaşırtıcıydı, bayağı sevindim :) Umarım böyle devam eder. İkinci gelişme şu ki tartıya pil aldık ve bir de baktım kilo almışım :) Neden, çünkü 4 gündür kesintisiz tiramisu yiyorum belki ondandır :D Bilmiyorum şu an PMS olduğu için sanırım 1 kilo fazla çıkıyorum ve bayağı şey yedikten sonra tartıldım; ama eski kiloma dönmeyi isterim. Bu pandemi var ya bu pandemi 5-6 senedir hiç değişmeyen kilomu bozdu benim :) 49'a çıkmışım. Yine 45 falan olsa güzel olur. 


Evet. Son gelişme de şu: İyi Hisset kitabında erteleme alışkanlığını yenmeye yönelik bir etkinlik var ve bugün onu yapmaya başlayacağım. Hazır tezim için literatür taraması bölümünü yazmam gerekiyor onun üzerinden bir tablo oluşturdum kendime. Burada başlangıcını paylaşmış olayım sizinle. Bakalım, ne kadar sürede bitireceğim. Tablo oluştururken öncelikle elinizdeki işi bölümlere ayırmanın faydasını vurguluyor yazar. Çünkü ben bu sene tezi bitirmem dersem bu uzun vadeli ve zor bir iş olarak zihnimde canlanacağı için ilk adımı atmak her zaman daha zor olacak. Ben de bu yüzden tezin sadece bir bölümünü bitirmeyi hedefledim ve bunu da başlıklara göre ayırarak yaptım. Ardından o iş için sizin için ne kadar zor olduğunu yüzde bir ifade ile belirliyorsunuz ve sonra işi bitirdikten sonra bu değerlendirmenizde ne kadar haklı ya da haksız olduğunuzu görüyorsunuz. Evet, bırakalım o zaman tablomuzu buraya:



Yorumlar

  1. A, evet. Hatırlıyorum o tabloyu. Kitaba göre gerçek zorluk tahmini zorluktan epey az oluyor ve bu da sizi olumlu yöne eviriyor. Haydi bakalım. Yolunuz yokuş aşağı olsun.

    YanıtlaSil
  2. 40lı kilolar mı? Orda kaldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyum kısa :) Ama zayıf durmuyorum yani 50 kilo falan sanarlar beni hep. Spor toparlıyor sanırım o yüzden 40 gibi durmuyorum :)

      Sil
  3. komikçiiii :) kilon iyimiş ama zaten :) başarılar iyyi hisset planlarındaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ah ah benim kilomu bilseniz kendi halinize şükredersiniz;) Tiramisuya bende dayanamam ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar