Bu Gece İçin

Şubat ayı hiç istemediğim biçimde boş geçti. Ne bir işe odaklanabildim, ne dilediğim kadar kitap okuyabildim, ne de film izleyebildim. Bunun telafisini son güne bırakamıyorum tabii ki :) Ama ayın son gününe özel, gece bir film izlemek istiyorum. Ben karar verme konusunda sıkıntı yaşıyorum. Zaten film izleme isteğimi en kötü etkileyen şey bu film seçme olayı :D Bu yüzden birkaç seçenek bırakıyorum ve sizin seçmenizi rica ediyorum ve eğer önerecek daha iyi bir film varsa aklınızda ona da açığım :)

1. The Plarform

Konusuna baktığımda anladığım kadarıyla film dikey olarak inşa edilmiş bir hapishanede geçiyor. Yiyecekler en üst kattan başlayarak aşağı doğru dağıtılıyor ve bu alt kattaki mahkumların en temel ihtiyaçtan yoksun kalmasına neden olduğu için onları vahşileştiriyor. 

2. Social Dilemma

Sosyal ağların insan hayatındaki rolünü ele alan bir belgesel. Bu alanın yarattığı tehlike ve tehditler üzerinde uzman görüşlerini de içeriyor.

3. The Invention of Lying

Bu da yalan söylenmeyen bir dünyada yalan söyleme yeteneği kazanan birinin başından geçenleri anlatan komedi tarzı bir film. 

Ben şimdi çalışmaya kaçıyorum. Sonra evi toparlayacağım (malum ailem yarın dönecek). Bu arada evin hiç kullanmadığım bölgelerini bile dağıtma yeteneğine sahip biriyim. Büyük evde yaşamak hiç bana göre değil. Asla toparlayıp temizleyemiyorum. :) Eski evim o kadar küçüktü ki 1 saatte tüm evi temizleyebiliyordum. Bak yine özledim :) Tamam gidiyorum. Akşam yorumlara bakacağım. Yorum olursa ona göre seçerim filmi :) Yoksa da bilmiyorum. Seçmek çok zor :)

Yorumlar

  1. The Platform daha ilgi çekici geldi bana. :)
    Büyük evi ben de sevmiyorum ya. Toparlaması zor, işi bitmiyor. Fark ettim de bir iki aydır ev işi, yemekle uğraşmaktan hiç sınavlara vakit ayıramıyorum. İçimden gelmiyor daha doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Netflix üyeliğinizin varlığıyla filimler demek ki oradan seçilecek. Bu üç filmi ne duydum ne izledim. Ama bana kalırsa bunların yanına bir de "Black Mirror" ekleyin. Kendileri Netflix'te bulunuyor. Dizi olduğuna aldaymayın hepsi kendi içinde ayrı bir film. 1. Bölüm yerine diğer bölümlerden de başlayabilirsin. 15 milyon hak, mesela onu izleyebilirsin ya da hangisi seni çekecekse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun tüm bölümlerini izliyorum :) Tam bana göre bir dizi :)

      Sil
  3. Lucy filmi temel anlamda beynimizin %100’ünü kullanmamız ile ilgili bir teoriyi işliyor. Filmde Lucy karakteri kendi halinde yaşayan özgür bir kadın bilim-kurgu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da bu ay izlemiştim. Çok ilgi çekici ve güzeldi cidden :)

      Sil
  4. Ben komediden yanayım, aynı sizin gibi ev temizlemekten dertliyim bende , çalisinca cok zor oluyor malesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu izlemeyi düşünüyordum; ama iki oyla platform seçildi :) Ama pişman değilim, çok güzel bir filmdi.

      Sil
  5. platform iyi film ama zor izledim, midem bulandı birçok sahnede, diğer ikisi izlenirmiş belli :) film söle bana ya ne tür istersen sölerim sanaaa :) kolay gelsin hamarat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı görüntüleri kaldırmak zor; ama durumu bu kadar gerçekçi göstermesi hoşuma gitti. Diğerlerine de başka zaman bakacağım artık

      Sil
  6. The Platform izledim. Çok sevdim. Sıradaki The Invention of Lying olur artık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar