Biraz Olumlu #1

Baktım tüm yazılar olumsuz düşüncelerle dolmuş ben de burayı biraz olumlu şeylerle doldurmak istedim. Bana bunlardan daha iyi gelen bir şey yok sanırım. İyi ki varsınız. Sizleri beslemek, sevdirmek isteyenlerinizi sevmek, sizinle konuşmak harika. 


Bu fotoğraf bugünden. Kendisini besledik, sevdik. Çok da şımarıktı. Ama evdeki yine çok kızdı başka kedinin kokusu olunca üstümde. 


Kargo vermeye giderken karşılaştığım bir sürprizdin.


Sıcak ama serin bir rüzgarın olduğu bir sabahtan Aslan Bey yine uykuyla selamlıyor bizi.


O dudağının üstündeki tipini öyle komik yapmış ki :)


Özlenen Eskişehir...


Birkaç gün baktığımız Alice. O kadar güzel bir köpektin ki, umarım iyisindir.


Yol arkadaşım. Her yürüyüşe çıktığımda karşılaşıyoruz.


Evdeki minikler.


Sen ısındıkça benim de içim ısındı o gün...


O kadar çok fotoğraf varmış ki :) Bunu bir seri yapmak istedim. Şimdilik bu kadar. 


Yorumlar

  1. eveey çok tatliş hepsiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir derleme olmuş emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. 2021 yılında çok insan sevmeye gerek yok ama çok hayvan sevmeye ihtiyaç var :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. Ben at çok seviyorum. İmkanım olsaydı bir at çiftliği sahibi olurdum. Bütün gün ata binmek için neler vermezdim. Hayaller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlarla sadece 3 defa yakından görüşebildim. Ama çok güzeller. :) Olur belki bir gün.

      Sil
  5. Evde hem kedi hem köpek var benim.is yerinin kapısında batkıklarımin sayısı belli değil çok seviyorum hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim çevre sokaklarda genelde kediler var. Ama köpeklerle de karşılaşıyoruz biraz daha uzun yürüyüşlerde :) Artık beslediklerimizi hep tanır olduk. :)

      Sil
  6. Yaşasın bloglar! :)
    Blog yazmak ve blog okumak gibisi var mı ya? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bu kadar seveceğimi düşünmemiştim başlarken :)

      Sil
  7. Kanalizasyondan çıkan işçi heykelini görünce, ae burası şey Es-ki-şe-hir dedim. Heyecanlandım. Kulaklığımla gece koşmalarına çıktığım bir yer idi. Neredeyse 2 sene olacak uğramadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 senem geçti benim de Eskişehir'de. Çok seviyorum. Keşke tekrar gidebilsem :)

      Sil
    2. Tepebaşında, üniversitenin hemen yanında oturuyorduk. Türkiye'de çok olmasın epey şehir gördüm, o şehirin yaşanılası olduğunu düşünüyorum. Ne büyük ne küçük, en güzeli.

      Sil
  8. Dünya dönüyorsa sırf iyi insanlar var diye dönüyor

    YanıtlaSil
  9. mutlu mutlu bakışları yok muuu ah içim gidiyor o zaman işte :) ne güzel hepsi dee :)

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum hepsine. Galeriden seçmek çok zordu :) Hepsini burada paylaşmak istediğimden kesinlikle devam edecek :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar