Zengine Korona Bulaşır Mı?



Merhabalar :)
Öncelikle başlığın absürt olduğunun farkındayım. Birkaç sitem etmeye geldim. Korona zaten yolunda gitmeyen Türkiye ekonomisi için ciddi bir tökezlemeye neden oldu. 2 gün önce denk geldiğim bir raporda ise zengin ve fakirin bu durumdan nasıl etkilendiklerini okumuştum. Gerçekten özellikle destek alamayan küçük işletmeler, işçiler için, bazı özel sektör çalışanları için durum çok vahim. Bu kesimin Korona nedeniyle oluşan maddi sıkıntıları aşması belli bir gelir seviyesinin üstünde yer alan kişilerde kat kat daha zor. Ama bugün bahsetmek istediğim şey bununla ilgili değil. Çünkü ben zaten işsizim ve kendi hayatımdaki probleme sitem etmek istiyorum şu an :) 

2 gün sonra sevgilimi görmek için şehir dışına çıkacağım. Eğer maddi durumum iyi olsaydı otele, dağ evi tarzı yerlere giderek korona yokmuş gibi davranabilirdim. Çünkü biliyorsunuz ki para olunca istediğiniz gibi yaşayabiliyorsunuz hayatı :) Tabii cidden virüsün ölümcül etkisine maruz kalmıyorsanız :) Ancak biz kış günü, bu tür mekanlarda insanlar kalabalık içinde bulunabiliyorken sırf paramız yok diye küçük bir kafeye gidip dahi soğuktan korunmak için kahve içemeyeceğiz mesela. :) Ne kadar mantıklı değil mi? Birincisi bu esnaf ne yapacak, ikincisi içinde daha fazla kalabalık bulunan AVM'ler, oteller vs açıkken tüm eziyeti şehir dışına giden birinin tüm gün sokakta durmak zorunda kalıp simit falan yiyerek vakit geçirmek zorunda olması mantığa uygun bir şey mi? 

Neyse biz genciz ve sonuçta ben sevdiğim kişiyi görmeye yani keyfi bir amaç için gidiyorum ve bu durumu yaşıyorum. Ancak bazı kişiler iş için ya da herhangi mecburi bir nedenden bir yere gittiğinde zor durumda kalabiliyor. Eğer hastalığın yayılması engellenmeye çalışılıyorsa ki asıl amaç bu değil o zaman hepsinin yasaklanması daha etik olacaktır. Ama nerde etik, nerde biz... Neyse benden partileyenlere selam olsun :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar