Neden Buradayız?



Bir şekilde buraya yolu düşmüş olan herkese merhaba diyorum.

Şunu belirtmek istiyorum ki buraya çok ani bir kararla geldim. Daha önce de böyle bir alanda bulunup hayatımla ilgili şeyler paylaşmadım. Bu yüzden ilk yazıyı yazmak biraz zor olabilir benim için. 

Sıradan sıkıntıları olan, sıradan bir hayatı olan genç biriyim ben. Yüksek lisans yapıyorum. İşsizim. Gelecek kaygım var birçok kişide olduğu gibi. Ancak şimdiye kadar psikolojik bir destek almamış ve kendi kendime teşhis koyamayacak olsam da ciddi bir işsel buhran dönemindeyim diyebilirim. Bu, biraz kişiliğimden kaynaklanıyor. Kendimi bildim bileli olumsuz bir insandım yani. Ancak 2019 yazından beri bu içsel sıkıntı ya da bunalım durumu inanılmaz bir noktaya geldi. Her gün ağladığım, kendimi sevemediğim bir dönemdeyim. 

Bazıları için bu söylediklerim anlamsız gelebilir. Öncelikle herkes kendisiyle birlikte, kendi hayatını yaşıyor. Sizin için bu yazdıklarım belki dert bile sayılmayacaktır. Ancak benim kendimi bu durumdan kurtarmam gerekiyor. Buraya gelip bunları yazmamın nedeni ise yalnız olmadığıma inanmam. 

Son zamanlarda daha iyi bir "ben" olmak için çabalıyorum. Ancak bu son zamanlarda peşinizi bırakamayan "Kodlama öğren, yeni dil öğren, kendini geliştir" gibi bir olay değil (Bu arada bunlara karşı değilim. Sadece amacımı yanlış yansıtmak istemiyorum). Ben ne olursa olsun kendinden ve hayatından memnun olan biri olmaya çalışıyorum. Kendimi bu yönde değiştirmeye 25 Kasım 2020'de ve buraya gelip kendi yolculuğumu sizlerle paylaşmaya 3 Ocak 2021'de karar verdim ve 3 günlük bu karardan emin miyim düşüncesinden sonra sizlerleyim :)


Peki bu değişimi nasıl gerçekleştirmeye çalışıyorum?.. Öncelikle ben şu an bu hedefine ulaşabilmiş ve size bu konuda sizler de bunu bunu yapın diyecek konumda değilim. Ayrıca herkesin yolculuğunun kendine özel olduğuna, herkese iyi gelen şeylerin farklı olabileceğine inanıyorum. Ben bu yolculuğa meditasyon yaparak başladım ve sürecin çok başlarındayım. Sizlerle de bu süreci ve deneyimlerimi paylaşacağım. 

Ben gün gün bu deneyimi sizinle paylaşacağım. Sizler de isterseniz benimle kendi yolculuğunuzu paylaşabilirsiniz. Çünkü inanıyorum ki yalnız değilim. Hepimiz birbirimizin yansımasından ibaretiz. Daha mutlu, memnun bir bizim yansımamız etrafımızdaki herkesi etkileyecektir. Etrafımızdaki insanların yansıması da bizi aynı şekilde etkileyecektir. Ancak gün sonunda yalnız kaldığımız bir zaman aynaya baktığımızda pozitif duygular hissetmek bizim hakkımız olmalı. 

Görüşmek üzere. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar