Kelime Oyunu 8




Henüz bahar yeni gelmişti ama hava yaz mevsiminde olduğu gibi inanılmaz sıcaktı. Yüzündeki maske nefes almasını engelliyordu. Otobüste iyice bunalmıştı ve bir an önce dışarı çıkmak istiyordu. Kafasını dağıtmaya ihtiyacı vardı çünkü hava sıcaklığı, otobüste olduğu ve rahat nefes alamadığını düşünmesi onun iyice kötü hissetmesine neden oluyordu. Kriz mi geçiriyordu acaba yoksa sadece tansiyonu mu düşüyordu? Midesi bulanmaya ve terlemeye başlamıştı. Gözlerini kapatma kararı aldı. Maskesini biraz kaldırarak nefes almaya çalıştı. Derin derin nefes... Al... Ver... 

Her gün bunu yaşamaktan sıkılmıştı. Otobüste bilincini kaybedeceği fikri onu çok korkutuyordu. Acaba bir sonraki durakta inse ve biraz dışarda hava mı alsaydı? Ama geleceği yere 3 durak kalmıştı. Daha ne kadar sabredebilirim düşüncesiyle oturmaya devam etti. Yanında kimse oturmuyordu. Eşyalarını yandaki koltuğa koydu ve kendini rahatlatmaya çalıştı. Elinde her zamanki gibi bir kitap vardı. Kitap kapağında ellerindeki çiçekleri satmaya çalışan Roman bir kadın bıçak darbesi almış uzanıyordu. Acaba kim, neden kıymıştı ona? 

Kendini farklı düşüncelerle oyalamaya çalışıyordu. Telefonuna baktı. Hiç bildirim yoktu. Instagram'e bakmaya çalıştı. Birkaç kişinin hikayesine göz attı ve keşfete girdi. Şeyma Subaşı yine Ibıza'daydı. Kendine ait özel bahçesinde, maskesiz, rahatça nefes alıyor, kokteyl içiyordu. Bir Şeyma Subaşı olamamıştı. Beklediği durağa yaklaşmıştı. Eşyalarını topladı ve hızlıca çıktı dışarı. Acaba maskeyi çıkarsa nefes alabilir miydi yoksa hayat ona hiçbir zaman nefes aldırmayacak mıydı?

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş :) kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiniz demek istedim... İlk defa rastlıyorum blogunuza. Bastan sona merak uyandıran bir hikayeydi. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. sonu tatlı bitti, nefes alsın artıııık :) bonheur arkadaşımızın hikayesini okusana ve yorumları. ibiza şeyma, aynı şey aklınıza gelmiiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım :) Ibiza deyince aklıma o geliyor sadece ya :D

      Sil
  4. Bir kadının, kadın olduğunu düşündüm, zihninden geçenler temalı bir hikayemsi yazı. Bence daha iyilerini de yazabilirsiniz. Gözlem, sevdiğiniz eylemlerden olsa gerektir. Yazma işinin gözleme de bağlı olduğunu düşünürüm. Etkinliğe "Ürrem Gözlüm Günaydın" adıyla ben de katıldım. Mutlaka sizi de bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yazma konusunda iddialı değilim zaten. Okuyacağım sizinkini de :)

      Sil
  5. magazin takip etmediğimden şeyma subaşı ibiza ilişkisinden bi benim haberim yokmuş yaa :D güzel güncel bir konu olmuş valla yorulduk nefes alamamaktan bakalım geçecek bu günler inşallah :) çok güzeldi kalemine sağlıık :) otobüslerde ben de stres oluyorum uzun zamandır da kullanmadım evden pek çıkmıyorum ama normalde bile boğuluyorum ben otobüste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takip etmiyorum; ama Twitter vs gibi ortamlarda bayağı gündem olmuştu. :) Onlara girip haberdar olmamak mümkün olmuyor. Aslında bu olay benim başımdan geçmişti. :) Ben de yürümeye çalışıyorum her yere; ama büyük şehirde maalesef olmuyor hep.

      Sil
  6. şeyma subaşı da güzel olmuş 😊çok keyifli güzeldi gönlüne sağlık sevgiler 🤗🎈

    YanıtlaSil
  7. Şeyma - İbiza muhabbetini bilmeyenler içinde ben de varım. Hatta ben Şeyma'yı bile doğru dürüst tanımıyorum. 🙂
    Hikayeniz biraz aceleye mi gelmiş, bana mı öyle geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aceleye gelmekten ziyade başıma gelen şeyi değiştirmeden yazdım. Değişen tek şey kelimeler tam tutsun diye roman kapağındaki resimdi :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar