Kahve Bahane Mi?


Bir kahve bağımlısı olarak diyebilirim ki "Kahve bahane" kalıbı benim için çok anlamsız. 

Kahve benim için güzel bir güne uyandığımı inandıran bir ritüel.

Kahve benim için düşüncelerimin aydınlanması ve yeni fikirler bulabilmem için aralanan bir kapı.

En güzel muhabbetlere eşlikçi, en hiddetli tartışmalardan sonra soluklanan bir nefes benim için kahve.

Kahve, en zor zamanımda, en stresli anımda her zaman benim yanımda olan yoldaşım.

Kokusunu içime çekince rahatladığım, huzur bulduğum bir yakınım.

Her zaman güvenebileceğim bir akrabam.

Günün her saatinde arayabileceğim eski bir dostum, kahvem. 

Her yazımı yazarken, her kitabı okurken sayfaya dökülen birkaç damlam.

Kahve bahane mi?

Hiç sanmıyorum. 

Yorumlar

  1. Kötü bir kahve bile hiç kahve olmamasından iyidir.

    YanıtlaSil
  2. Umuyorum bu kahve tutkunuz sahicidir. Nescafe markalı poşetli kahvelerden bahsetmiyoruz değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günler 5 sene kadar geride kaldı :) Kısa süren barista deneyimim sayesinde de kahve demleyi öğrenmiş oldum. Makineye de ihtiyaç kalmadı :)

      Sil
    2. Artık takipçinizim. Daha sık rastlaşmak isterim. 😊

      Sil
  3. Hiç böyle düşünmemiştim. Haklısınız :)

    YanıtlaSil
  4. Kahve benim için de bahane değil, kahve içmek için bulduğum sebepler bahane, kahve işe sahane... :)

    YanıtlaSil
  5. eveet eveet ben de günde iki üç kupa içiyom ama bol sütle yoksa çok acı geliyooo :)

    YanıtlaSil
  6. Kahnenin tanımını o kadar güzel yazmışsın ki ben o kadar çok kahve sevmem şuan canım çekti 😊gönlüne sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yaa üstte bir arkadaşın yazdığına tameamen katılıyorum kahve bahane değil sebepler bahane :DD Günde sadece bir seferle kendimi sınırlıyorum ama :) Sağlık için önemli...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar