İçimde Bir Neşe


Herkese merhaba. 

Günümü, anımı şartlar elverdiğince iyi yaşamaya karar verdiğim bu günlerde bir çılgınlık yaptım ve çok ihtiyacım olan bir şey aldım. 10 yıldan fazla süredir kullandığım diz üstü bilgisayarım artık beni mahveder hale gelmişti. Yapmam gereken her şey için bilgisayara ihtiyacım var malum. Ancak word açınca 5-10 dakika kendine gelemeyen, üstüne yüksek lisans öğrencilerinin kurtarıcısı olan Mendeley, Zotero gibi programları açtığımda ise tamamen mahvolan bilgisayarı değiştirmeyi 2 senedir düşünüyordum. Biriktirmiş olduğum bir para olmasına rağmen hem işsiz olduğum için hem de seneye kredi borcunu ödemeye başlamak zorunda olduğum için o paraya asla dokunmuyordum. Ancak bilgisayarım hayatımı her gün felç ediyor, haftada bir tekrar kurulması gerekiyor ve benim her gün sinirden ağlamama neden oluyordu.  

3 gün önce hem çalışmalarım için artık şart olduğu için hem zaman tasarrufu için zaruri bir ihtiyaç olduğundan kendime yeni bilgisayar aldım ve bu yazıyı yeni bilgisayarımdan yazıyorum. İnanılır gibi değil. 2000 teknolojisinden 2021'e atladım ve her şeyin bu kadar hızlı ve kolay olmasına gerçekten inanamıyorum. Umarım uzun yıllar severek kullanırım ki şimdiden çok sevdim. Maddi şeyler kısa süreli mutluluklar verir derler; ama hayatım inanılmaz kolaylaştığı için ben çok uzun bir süre mutlu olacak gibiyim ve kendime de cidden teşekkür ediyorum. Geleceği düşünürken bugünü zehretmediğim için teşekkür ederim. 

Yorumlar

  1. Çok güzel günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, bi de annatsana, kaça aldın ya, ne aldın, özellikleri filan bi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaça aldığımı hatırlayınca stres basıyor. Ben son bilgisayar aldığımda fiyatlar şimdiki tablet fiyatlarından düşükmüş :D 7000 civarına aldım. Görseldeki o zaten. :) İnanılmaz hızlı, en çok ihtiyacım olan şey buydu zaten. İ5 işlemci ve hafıza kapasitesi olarak da iyi. Gerçi artık dosyalarımı Drive vs. gibi yerlerde depoluyorum. Hafıza sorunu çok olmaz.

      Sil
    2. güle güle kullan, ya markasını da söylesene ama :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın, bir yerden sonra eski teknoloji kanser ediyor insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle sinir krizi geçirdiğim oldu. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar