Beni Ben Yapanlar




Herkese merhaba. Dün Sade ve Derin blogunda "Seni Sen Yapanlar" isimli bir yazı görmüştüm. Aslında bugün başka bir şeyden bahsedecektim; ama o yazıyı okurken çok keyif aldığım için ben de yazmak istedim. :) O zaman gelelim beni ben yapan şeylere...

1. Kitaplar. Kitaplar olmadan bir hayat düşünemiyorum. açıkçası ve bugünkü ben haline gelmemde onların yeri çok ayrıdır.

2.Müzik. Keşke müzik dinlemekten de hoşlanan biri olsam; ama ben çalmayı ve söylemeyi tercih ediyorum. Beni çok rahatlatan ve kaybolduğum zamanlarda kendimi bulmamda büyük faydası olan bir şey bu.

3.Arkadaşlarım. Ben insanlarla çok iyi iletişim kurabilen biri değilim. Sınırlı sayıda insanla iyi anlaşırım. Bu yüzden hayatıma aldığım herkes beni ben yapan şeylerden biri aslında.

4.Hayvanlar. Her gün bir hayvana dokunmasam, her gün birini besleyip su vermesem kendimi eksik hissederim. Onlarla olmak beni ben yapan şeylerden en önemlisi belki de.

5.Kahve. Kahvesiz bir ben düşünemiyorum. Bir kez kahve detoksu yapmayı düşündüm; ama gün içinde kahve dışında hiçbir şey düşünemediğim için hayat felç oldu ve kararım bir gün sürdü. 

Neyse işte bunlar. Beni ben yapan şeyler çok sıradanmış bunu fark ettim şimdi :D Aklıma başka bir şey gelmiyor. O yüzden gidiyorum artık. 


Yorumlar

  1. ha haaa sonu iyiydiii, neither do ı da hehehe :) müzik ve hayvanları sevdim en çoook :)

    YanıtlaSil
  2. aslında hayatımızda var olan her şey bizim birer parçamız, bizi biz yapan şeyler o yüzden sıradan denemez cevaplarına sevdim ben cevaplarını :) ikinci fotoğraf bana bleach animesinin bitiş parçasını hatırlattı çok severim onu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem sıradan şeyler kötü olacak diye bir şey yok ki ben keyif aldıktan sonra :)

      Sil
  3. benim listem de bundan çok farklı sayılmaz sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar