Ağaç Ev Sohbetleri 75


Merhaba. Burada uzun zamandır yazılan ve birçok kişide gördüğüm Ağaç Ev Sohbetlerine konusunu çok sevdiğim için bu hafta ben de katılmak istedim. Konumuz ise şu:

Bir gün denemeyilim dediğiniz, merak ettiğiniz ve belki bir gün ben de yaparım diye düşündüğünüz bir şey var mı? Gelelim cevaplarıma:

1. Belki bir gün tariflere bakmadan tatlı yapabilirim. (Bu birçok yemek için de geçerli bir şey gerçi. Ama tatlı yapmak her zaman daha zor gelmiştir bana. Yemek söz konusu olunca kolay, sebze yemekleri yaptığım için zaten tarife gerek kalmıyor)

2. Belki hayatımda kısa bir süre de olsa %100 organik yaşamı deneyebilirim. Bunu gerçekten çok merak ediyorum ve yapmak istiyorum; ama şehir yaşamını çok seven biriyim. Bu yüzden uzun süre devam ettirebileceğimi sanmıyorum.

3. Dans edebilmeyi çok istiyorum. Latin danslarına bayılıyorum. Ama nedense hiç icraat yok, anca isteyeyim :)

4. Uzun zaman çalışabilen, sıkılmayan biri olmayı çok isterdim. Sıkıya gelince mecburen oluyorum böyle; ama keşke her zaman böyle olabilsem.

5. Her işini son ana bırakmayan biri olmayı istiyorum. Hayat çok daha güzel olurdu sanki.

6. Kendime ait bir evim olsun istiyorum. Üniversitede bu şekilde bir buçuk sene yaşadım ve her şey mükemmeldi. Hayatım inanılmaz planlıydı. Ne zaman ne yapacağımı bilmek ve evde olan herhangi biri nedeniyle planlarımı bozmak zorunda kalmamak müthiş bir şey. Umarım hayatımda yine böyle bir dönem yaşayabilirim. 

7. Sokak hayvanlarına daha çok yardım edebilmeyi isterdim. Açıkçası her gün dışarı çıkıp yakın çevrede hep gördüğüm kedileri, köpekleri besliyorum. Artık tanıdıkları için de hemen geliyorlar. Ama ekonomik özgürlüğüm olmadığı için daha fazlasını yapmam mümkün olmuyor. Ancak buradan sözüm olsun bir işim olursa her ay onların ihtiyaçları için para ayırmış olacağım. Özellikle hasta hayvanları görünce dayanamıyorum; ama maalesef çoğu zaman elimden bir şey gelmiyor. 

8. Birinin yazısında daha görmüştüm. Ben de yamaç paraşütü yapmayı denemek istiyorum. Kesin çok hoşuma gidecek bir şey olacak gibi geliyor. 

9. AB vatandaşı olup bunu kullanamayan biri olarak ölmek istemiyorum. Hayatımın bir bölümünü yurt dışında geçirmeyi düşünüyorum. Bir de yakın zamanda gördüğüm ve gitmeyi çok istediğim bir yer var... Hazırsanız geliyor :) Japonya'daki Kedi Adası :)4

10. Bunu yapabileceğime inandığım için son madde olarak eklemek istedim. Sosyal bilimler alanında bilimsel bir kitabım olsun istiyorum. Evet bu kadar. :)

Not: Çok istediğim, büyük hayalleri yazmadım buraya. Olma ihtimali olan, yapabileceğim şeyleri yazdım. 

Yorumlar

  1. Yapaç paraşütüne cesaret edemem sanırım. Haklısın sokak hayvanları konusunda daha duyarlı olmak gerek. Kedi adası süpermiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2 gün önce internette gördüm. Kesinlikle gitmek istiyorum oraya :)

      Sil
  2. Hepsi güzel hayall 10 da 6sı başarıyla biter

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel yaaa bazılarına oldukça gülümsedim yani, bazen espirikli yazıyon ya hep öyle yaz sen :) yazımdaki listeye de ekledim :)

    YanıtlaSil
  4. Sokak hayvanlarınıza yaklaşımınız çok etkileyici. Kendinize göre yaptığınız tatlı tariflerinizi bir yere not edin, aklınızda tutmaya gerek yok. Bu konuda gerçek bir usta bildiğim eşim bile çoğu zaman notlarına bakıyor bir yanlış ya da eksiklik olmasın diye. Bütün dileklerinizin gerçekleşmesini dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama insan kafadan hiçbir yere bakmadan yapınca çok havalı oluyor :D
      Teşekkür ederim. Umarım olur bazıları.

      Sil
  5. kedi adası süpermiş hayvanlar konusunda hepimizin daha duyarlı olması ve elinden geleni yapması lazım çok hoş düşüncelerin ve isteklerin zamanla olacak şeyler çoğusu :) hepsini gerçekleştirirsin dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Bütün maddeler güzel ve oluru olan şeyler. Umarım gerçekleştirebilmeniz için imkanlar karşınıza çıkar. Hele ki son madde ve sokak hayvanlarına yardım konusundaki maddelerde bunu daha fazla umuyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar