30 Kasım 2020/Yeni Başlangıçlar

 


Yakın bir arkadaşım hata yaptığında ona yönelik tavrım ve iletişimimle kendim bir hata yaptığımda kendime olan davranışlarımı karşılaştırdığımda kendime karşı ne kadar acımasız, sert olduğumu fark ettim. Kendimi en çok eleştiren kişi, yine benim. Bunu düşününce bir miktar kalbimin kırıldığını hissettim. Kendime bunu yapmaya hakkım yok. Nasıl ki başkasının asla böyle davranmıyorsam bunu kendime de yapmamam gerekiyor. Bunları düşündükten sonra kendime karşı büyük bir acıma duygusuyla doldum taştım. E bir miktar göz yaşı da akıttım. Kendimi gevşetmek ve rahatlamak çok zor oldu. 

Bazen kendimizi bir şeylerin olacağına inandırmak gerekiyor. Bu şeyler belki de hiçbir zaman gerçekleşmeyecek; ama kendimi iyi hissetmem, hayata bir şekilde tutunmam için bu gerekiyor. Ben de yeni şeylerin gerçekleşmesini ve hayatımda farklılıkların olabileceğine kendimi inandırmak için kendime bir hediye aldım ve bugün o geldi. 2021 ajandası :) 2020'nın yıkımından sonra yeni bir senenin başlayacak olması psikolojik olarak beni rahatlatıyor sanki. Bu aralar ve daha uzun bir süre boyunca en büyük sorumluluğum yüksek lisans tezimi yazmak. Ancak düşününce... Ben bundan daha fazlasını yapmak istiyorum. İstemekten ziyade bunu istemek zorundayım. Bana kalırsa bir üniversitede kadroya yerleşip bilim yapmak isterim; ancak üniversitelerin durumu malum. Torpil olmadan bir yere girmek çok büyük şans gerektiriyor (Bende pek olmayan bir şey). Bu yüzden yaklaşık bir senedir hemen hemen hiç seçici davranmadan yapabileceğim her işe başvuruyorum. Ama sadece başvuruyorum... (Bu başvurularla ilgili içimdeki nefreti ayrıca buraya akıtmak isterim belki yarın). Belki de bu ajanda evrene bir mesaj olur. Daha meşgul olacağım, çalışacağım bir dönemin kapısını açar bana. 

Bugün yapmaya başladığım bir şeyi daha eklemek istiyorum... Liseden beri yapmayı düşündüğüm; ama ertelediğim bir şey. Rüya günlüğü. Rüyaların bilinç altını yansıttığını ileri sürenler ya da size gelecekten kesitler sunduğunu iddia edenler var. Ben de çok rüya gören biriyim. Bunları bir deftere yazmaya başladım. Belki de hayatımdaki en neşeli, saçma ve komik anlara rüyalarımda şahit oluyorum. Bu defteri arada açıp okumak keyifli olur diye düşünüyorum (Umarım bu defteri tutmaya başladım diye rüya görmemezlik falan etmem :)

Yorumlar

  1. ajanda defter, hayırlı olsuuun. iş de hadi işallah bulursun en kısa zamanda. son yazım, ağaç ev 73 te bu konuyu yazdım ben de yaa :) rüyalarımı ben de bloga yazıyorum, bir çoğu fantastik rüyalarımın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar