26 Kasım 2020



Bana haksızlık edecek, beni kötü hissettirecek o kadar şey/kişi varken benim de kendime bunu yapıyor olmam ne kadar doğru olabilir? Kendime karşı bu kadar acımasız olmamın bana ne gibi bir yararı olabilir ki? Tek yapmam gereken, benliğimin istediği tek şey kendimden merhamet görmek. 

Kendime karşı tutumumu seçmekte, önceliklerimi belirlemekte özgür olduğumu unutmuşum ben. Umuyorum ki bunları yeniden hatırlayacağım. 

Dün gece aldığım kararlar (güne biraz erken başlayıp kendime vakit ayırmak, kendimi dinleyerek kendime karşı daha merhametli olmak) beni meditasyon yolculuğuna yönlendirdi diyebilirim. Umarım tüm bunlar endişelerimi ve içinde bulunduğum stresli ruh halinden uzaklaşmam için ve daha huzurlu olmam için attığım ilk adım olacak ve ilerde bunu okurken iyi ki yapmışım diyeceğim. 

Bugün itibariyle yapılacaklar listeme 3 yeni şey ekliyorum:

1. Kendini dinle.

2.Kendine merhametle yaklaş.

3. Gerçek "ben"i ara.

Yorumlar

Popüler Yayınlar